jevri0 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Finnes det en kjapp måte å hoppe til bunnen av excel ark på? Spør da jeg idag har klart å få det til 3 ganger, uten å ane hvilke knapper jeg trykket på. Har lyst til å ikke gjøre det igjen, men kan ikke det før jeg vet hvilke knappe-kombinasjon det var. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ctrl+End markerer cellen som er så langt til høyre og så langt ned som du har brukt i regnearket ditt. Det trenger ikke nødvendigvis å stå noe i denne cellen. Hvis du f.eks kun har skrevet noe i celle A50 og G1, da er det celle G50 som blir markert. Lenke til kommentar
jevri0 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Ser ut som det var ctrl+pil ned som gjorde det. Dreiv å copy/pasta noe og flytta meg rundt med piltaster, så det er nok det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ctrl+Pil ned velger den nederste sammenhengende cellen. Så om du har enkelte tomme rader, så vil den stoppe der i stedet for å hoppe helt nederst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå