Maxopp Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Når jeg prøver og instalere Nvidia driveren til grafikkortet mitt i konsol får jeg opp en boks om at jeg må gå ut av X for å instalere driveren. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ctrl + alt + backspace er den enkleste måten å komme ut av x på ^^ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 starter nok bare på nytt da. Fyr opp en terminal hvor du er root og skriv init 3. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 starter nok bare på nytt da. Fyr opp en terminal hvor du er root og skriv init 3. Gjør det? Pokker ta distroer som gjemmer selve systemet bak en mur av x. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Nå er dritten fjernet og jeg har lagt inn Slackware ingen problem og legge til drivere der. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 starter nok bare på nytt da. Fyr opp en terminal hvor du er root og skriv init 3. Gjør det? Pokker ta distroer som gjemmer selve systemet bak en mur av x. Slik k/g dm fungerer Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvis det er gdm du bruker for grafisk login, kan det fungere å gå ut i konsoll via ctrl-alt-F1, logge på som root, og skrive gdm-stop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå