Gå til innhold

Skjære, - kråkefamiliens klovn ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert!!

Når vi ser på bildet ser den ut som en strømlinjeformet "jetjager" som står i kontrast til de typiske manøvreringene hos skjæra. Derfor blir jeg så imponert når du klarer å fange den i en slik stilig flukt. Bildet har flotte farger.

Ellers var det veldig interessant det du skriver om "speiltesten". Jeg har et veldig artig bilde om et tvillingpar som gjør en speiltest. Det skal jeg legge ut i morgen. Så får vi se om den menneskelige intellgensen danker ut skjæra sin. :)

Hilsen Olav

Lenke til kommentar

Hei Albert!!

Når vi ser på bildet ser den ut som en strømlinjeformet "jetjager" som står i kontrast til de typiske manøvreringene hos skjæra. Derfor blir jeg så imponert når du klarer å fange den i en slik stilig flukt. Bildet har flotte farger.

Ellers var det veldig interessant det du skriver om "speiltesten". Jeg har et veldig artig bilde om et tvillingpar som gjør en speiltest. Det skal jeg legge ut i morgen. Så får vi se om den menneskelige intellgensen danker ut skjæra sin. :)

Hilsen Olav

Hei, Olav.

Takk for hyggelig og interessant tilbakemelding, - jeg er svært spent på ¨få se "tvilling-speiltesten" ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Skjæra i fin positur. Mangler litt på den tekniske kvaliteten, i motsetning til de fleste andre fuglebildene dine.

Hei, Erik.

Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! :)

Jeg har "jobbet iherdig" med dette bildet, og syntes at jeg fikk tilfredsstillende kontroll over støyen ... .

Det var nok noe optimistisk, og derfor er det fint med slike tilbakemeldinger, - så takk igjen, Erik ! :)

Jeg ser for øvrig fram til et nytt år med dine fabelaktige landskapsbilder ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...