Albert Andersson Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Skjære, - kråkefamiliens klovn ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei Albert!! Når vi ser på bildet ser den ut som en strømlinjeformet "jetjager" som står i kontrast til de typiske manøvreringene hos skjæra. Derfor blir jeg så imponert når du klarer å fange den i en slik stilig flukt. Bildet har flotte farger. Ellers var det veldig interessant det du skriver om "speiltesten". Jeg har et veldig artig bilde om et tvillingpar som gjør en speiltest. Det skal jeg legge ut i morgen. Så får vi se om den menneskelige intellgensen danker ut skjæra sin. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Fint bilde, og fin beskrivelse. Viste ikke at skjæren var så smart! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Hei Albert!! Når vi ser på bildet ser den ut som en strømlinjeformet "jetjager" som står i kontrast til de typiske manøvreringene hos skjæra. Derfor blir jeg så imponert når du klarer å fange den i en slik stilig flukt. Bildet har flotte farger. Ellers var det veldig interessant det du skriver om "speiltesten". Jeg har et veldig artig bilde om et tvillingpar som gjør en speiltest. Det skal jeg legge ut i morgen. Så får vi se om den menneskelige intellgensen danker ut skjæra sin. Hilsen Olav Hei, Olav.Takk for hyggelig og interessant tilbakemelding, - jeg er svært spent på ¨få se "tvilling-speiltesten" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Fint bilde, og fin beskrivelse. Viste ikke at skjæren var så smart! Hei, Jan Erik. Takk for hyggelig og positiv kommentar, - forskning har vist at ei skjære er omtrent like flink som et åtte-årig barn når det gjelder å løse oppgaver / problemer ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Skjæra i fin positur. Mangler litt på den tekniske kvaliteten, i motsetning til de fleste andre fuglebildene dine. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Skjæra i fin positur. Mangler litt på den tekniske kvaliteten, i motsetning til de fleste andre fuglebildene dine. Hei, Erik. Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Jeg har "jobbet iherdig" med dette bildet, og syntes at jeg fikk tilfredsstillende kontroll over støyen ... . Det var nok noe optimistisk, og derfor er det fint med slike tilbakemeldinger, - så takk igjen, Erik ! Jeg ser for øvrig fram til et nytt år med dine fabelaktige landskapsbilder ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg