Jentungen2 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Morgen tåke på Hornborga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei, Anita. Stemningsfullt og vakkert bilde fra et fugle-eldorado jeg håper å kunne reise til i år ... ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Dette er utrolige flott bilder, stemningsfulle,tekniske riktige og flott komp. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Hei Albert, ja du som er så glad i og interessert i fugler bør så absolutt oppleve stedet, det har nesten alt å velge i om man kan si det sånn og nå i April er det i tillegg muligheter for å oppleve dansen til tranene Nytt år, nye muligheter Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Tusen takk for det Jarle, veldig hyggelig å høre at du liker dem Fortryllende øyeblikk i en fantastisk morning på Hornborga Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Igjen et flott bilde. Hornborgasjøen er et flott sted for landskap/stemningsfotografering. Regner med at du har vært tidlig oppe om morgenen for å få med dette lyset. Tranedansen er normalt på det mest hektiske i begynnelsen av april. i fjor var det noen uker senere pga sen issmelting og dårlig vær lenger nord. Gadd vite hvordan tranene kunne vite hva slags vær det var i nord. Påsken er i midten av april i år, så det kan være et greit tidspunkt for besøk. Husk å ta med svenske mynter for parkeringsautomaten. http://www5.o.lst.se/projekt/hornborga/transtat.asp Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Tusen takk for gode tips Erik, drømmer om å kunne oppleve våren der borte også, får se hvordan det passer inn i år Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nydelig og drømmeaktig stemning!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Et flott bilde igjen Anita det er jeg enig i. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Flotte bilder med fin stemning. mvh Aagesp Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Nydelig og drømmeaktig stemning!! Hilsen Tove Så hyggelig å høre Tove Takk for det og Godt Nytt År ! Endret 2. januar 2014 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Et flott bilde igjen Anita det er jeg enig i. Så fint at du likte det Kai Petter Godt Nytt År forresten Endret 2. januar 2014 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Flotte bilder med fin stemning. mvh Aagesp Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Aagesp og Godt Nytt År ønsker jeg deg ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Herlig uttrykk i slørete pastellfarger. Resten er vell sagt av andre. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg