Kjelltomas Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei. Logitech rattet mitt startet å kødde litt for et par uker siden. Når jeg starter et bilspill (rFactor) så får jeg kjørt i ca 1 minutt +/- så kobler rattet seg ut. Det er fortsatt lys men den av og på lyset står å blinker. Rattet dør helt, ingen reaksjon når jeg trykker på knapper, pedaler eller vrir på rattet. Rattet kobler seg ikke ut hvis jeg ikke starter spill, da er det på hele tiden. Det jeg har prøvd er: - Bytte USB port (prøvd alle på PC) - Formatere PC - Oppdatert drivere til hovedkortet/usb - Prøvd med et helt nytt ratt(skjer det samme) - Andre bilspill Noen som kan hjelpe? Takk for svar! Lenke til kommentar
mafen Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kan det være noe feil med strømforsynigen til rattet 1 Lenke til kommentar
Kjelltomas Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Kan det være noe feil med strømforsynigen til rattet Hm. Rart det skjer det samme på et helt nytt ratt også da. Lenke til kommentar
mafen Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hm. Rart det skjer det samme på et helt nytt ratt også da. Har du prøve med nye driverer til rattet?, også fant jeg noen som har det samme problemet som deg Endret 2. januar 2014 av mafen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hva slags Windows har du? Du kan prøve eldre drivere til rattet hvis nye ikke fungerer. Det kan være en ide å kontakte Logitech. Endret 2. januar 2014 av -sparks- 1 Lenke til kommentar
mafen Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Fikk du det til å virke? Endret 15. januar 2014 av mafen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå