Gjest member-277163 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei! Lurer på hva jeg kan få for en hvit iphone 4, 16gb. 2 år gammel. Ingen skader på mobilen, har aldri blitt knust, bare vanlige "bruksriper" og noen små hakk i metallrammen rundt. Skal snart kjøpe meg ny, men har ikke peiling på hvor mye jeg bør ta for den, så rop ut hvis noen har litt peiling! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det spørs jo. Er det en S , er den ulåst , er det alt orginalt tilbehør ,batteri tilstand, orginal emballasje. Se på finn.no torget for pekepinn. PS! Annonsert prisene er ikke alltid det som det selges for tilslutt da de fleste overvurderer verdien av tingene sine. Søkeside: http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?page=1&q=iphone+4 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det spørs jo. Er det en S , er den ulåst , er det alt orginalt tilbehør ,batteri tilstand, orginal emballasje. Se på finn.no torget for pekepinn. PS! Annonsert prisene er ikke alltid det som det selges for tilslutt da de fleste overvurderer verdien av tingene sine. Søkeside: http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?page=1&q=iphone+4 Ikke S, ulåst, har orginalt tilbehør og emballasje. Batteriet har holdt seg bra, lader den hver natt. Hvis jeg bruker den mye, så må jeg kanskje lade den litt tidligere på kvelden. Men da bruker jeg den mye. Vet ikke hvor mye som er vanlig å bruke den, haha. Så litt på finn først, men føler meg fortsatt like klok Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Helt ny og ulåst iPhone 4S 16GB med garanti og reklamasjon går for 3.290,- En helt ubrukt iPhone 4 ville jeg sagt max 1.500,- men ettersom at den har synlige bruksmerker, mellom 1.000,- og 1.500,- Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Helt ny og ulåst iPhone 4S 16GB med garanti og reklamasjon går for 3.290,- En helt ubrukt iPhone 4 ville jeg sagt max 1.500,- men ettersom at den har synlige bruksmerker, mellom 1.000,- og 1.500,- Flott, tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg tok en rask titt på finn.no og du er ikke alene om å selge iPhone, for å si det sånn. Mer enn halvparten av annonsene er iPhone. Kanskje du skulle vurdere å beholde den som reserve? Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg tok en rask titt på finn.no og du er ikke alene om å selge iPhone, for å si det sånn. Mer enn halvparten av annonsene er iPhone. Kanskje du skulle vurdere å beholde den som reserve? Ja, så det! Jeg trenger pengene hvis jeg får solgt den, så tror jeg kommer til å selge den istedefor å ha den som reserve Har klart meg godt med den jeg har hatt nå i 2 år uten å skade den, så er flink til å ta vare på telefon, så satser på det går bra Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tror du får solgt den raskt.. Jeg la ut en iPhone 4 (samme som din) til 1500kr på finn. Dagen etter hadde jeg over 20 eposter om folk som ville kjøpe den.. Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tror du får solgt den raskt.. Jeg la ut en iPhone 4 (samme som din) til 1500kr på finn. Dagen etter hadde jeg over 20 eposter om folk som ville kjøpe den.. Ikke verst! Da satser jeg på det går bra Hvor gammel var din? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg tror du får solgt den for rundt 1500,- Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Ikke verst! Da satser jeg på det går bra Hvor gammel var din? 2010, men alder spiller ingen rolle så lenge telefonen ser grei ut. + at alt fungerer da selvsagt. Endret 2. januar 2014 av Merko. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg ville ikke betalt over 1000 for en 4 som ikke er S om den var helt ny. For en 4S kunne jeg tenkt meg opp mot 1500 dersom den er fin. Hvorfor? 4S er totalt sett ca dobbelt så rask som 4, på enkelte områder mer enn 5 ganger raskere. Her en av testene: http://www.gsmarena.com/iphone_4s_over_iphone_4-review-664p4.php Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 La gå! Det går som det går, får se hva jeg får solgt den for Nå vet jeg i hvert fall sånn ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå