Gå til innhold

Selge iPhone

Gjest member-277163

Anbefalte innlegg

Gjest member-277163

Hei!

Lurer på hva jeg kan få for en hvit iphone 4, 16gb. 2 år gammel. Ingen skader på mobilen, har aldri blitt knust, bare vanlige "bruksriper" og noen små hakk i metallrammen rundt. Skal snart kjøpe meg ny, men har ikke peiling på hvor mye jeg bør ta for den, så rop ut hvis noen har litt peiling! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-277163

Det spørs jo.

Er det en S , er den ulåst , er det alt orginalt tilbehør ,batteri tilstand, orginal emballasje.

Se på finn.no torget for pekepinn.

PS! Annonsert prisene er ikke alltid det som det selges for tilslutt da de fleste overvurderer verdien av tingene sine.

Søkeside:

http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?page=1&q=iphone+4

Ikke S, ulåst, har orginalt tilbehør og emballasje. Batteriet har holdt seg bra, lader den hver natt. Hvis jeg bruker den mye, så må jeg kanskje lade den litt tidligere på kvelden. Men da bruker jeg den mye. Vet ikke hvor mye som er vanlig å bruke den, haha.

Så litt på finn først, men føler meg fortsatt like klok :D

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Helt ny og ulåst iPhone 4S 16GB med garanti og reklamasjon går for 3.290,-

En helt ubrukt iPhone 4 ville jeg sagt max 1.500,- men ettersom at den har synlige bruksmerker, mellom 1.000,- og 1.500,-

Flott, tusen takk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg tok en rask titt på finn.no og du er ikke alene om å selge iPhone, for å si det sånn. Mer enn halvparten av annonsene er iPhone. Kanskje du skulle vurdere å beholde den som reserve?

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Jeg tok en rask titt på finn.no og du er ikke alene om å selge iPhone, for å si det sånn. Mer enn halvparten av annonsene er iPhone. Kanskje du skulle vurdere å beholde den som reserve?

Ja, så det! Jeg trenger pengene hvis jeg får solgt den, så tror jeg kommer til å selge den istedefor å ha den som reserve :) Har klart meg godt med den jeg har hatt nå i 2 år uten å skade den, så er flink til å ta vare på telefon, så satser på det går bra :)

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Tror du får solgt den raskt.. Jeg la ut en iPhone 4 (samme som din) til 1500kr på finn. Dagen etter hadde jeg over 20 eposter om folk som ville kjøpe den..

Ikke verst! Da satser jeg på det går bra :) Hvor gammel var din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...