Data Harry Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei alle sammen Kan jeg sette inn en prosessor til en stasjonær pc i en bærbar for og teste om det er prosessoren som er gåen? Har en stasjonær prosessor og en bærbar pc som ikke starter,har en liten misstanke at det er prosessoren som er gåen. Vil jeg kanskje skade maskina mere med den ideen? Lenke til kommentar
iNas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bruker desktop og laptop samme type CPU da? Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Har ikke peiling Noen som vet kanskje? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Prosessor på bærbær er mest sannsynlig loddet fast til "hovedkortet". Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Ikke denne Det er en duron 1.1ghz mer vet jeg ikke om den,sitter med den i handa. Det står compaq delenr på eneste Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kjør på, eneste som kan skje er at maskina ikke booter......... Men går det noe istykker er det ikke min feil Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Koselig Sjanser ikke på det akrat... Noen som vet helt sikkert om det går og prøve? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jo mer detaljert beskrivelse av hardware du gir, jo bedre svar får du! Lenke til kommentar
iNas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Forumet tar forbehold mot å stille med garantier :o Lenke til kommentar
DARKMASTER Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 nei det er ikke samme prossesor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå