Joachim Vadseth Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Ricciardo får 10 grid-plasser straff for unsafe release sist helg. Dæven døtte 2008-bilene var rå! Var det året jeg begynte å se F1. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Nei, de var fæle. Men uansett er fronten finere enn dagens biler. 1 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Nei fantastisk! Virkelig visuelt hvor mye tid som har blitt lagt ned for å få raskere biler. MP4-23 er jo bare helt..! <3 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Allright kvalifisering i dag. Ikke uventet med Merc lockout. Kult å se Vettel slite. Kan ikke si jeg hørte noe til downshift-problemer på onboarden hans, men dersom han har problemer med girkassa betyr det bakerste rad for tyskeren i morgen! Blir spennende å endelig se hva Williams er gode for. Bottas starter fra rad 2 i morgen! Jeg lukter podium. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Bilene var kanskje tøffere og raskere før, men jeg mener løpene er mer spennende nå. Dagens løp måtte jeg høre på radio, men det var likevel bedre enn mange av løpene jeg så på TV back in the days. Jeg har lenge håpet at Hamilton skal ta sin andre tittel, men nå er jeg bekymret for at Mercedes er for gode... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Fy faen for ett løp Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Veldig bra løp Men hvor mye lenger skal Maldonado få lov til å kjøre formel 1? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Flott løp, men håper dette var et "arbeidsuhell" fra de andre og at Mercedes ikke vil fortsette å være så dominerende. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Maldonado hadde vel blått flagg siden han kom ut fra pit mens der var biler på oppløpet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Liten tvil i midt hode at Mercedes vil dominere denne sesongen. Det ser ut til at de har gjort alt riktig - Teknologisk, elektrisk, og mekanisk. Det gjør meg dog glad at både Vettel og Newey er forbannet over starten på denne sesongen, og det kan virke som at fokuset er på feil plass. Og er artig hvoran disse nye og fæle nesene skulle hindre farlige situasjoner, også blir vi servert denne ulykken. Endret 6. april 2014 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Håper at Rosberg stikker av med årets tittel. Synes det er litt festlig at Ferrari sliter. LdM sin sutring er bare latterlig. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Liten tvil i midt hode at Mercedes vil dominere denne sesongen. Det ser ut til at de har gjort alt riktig - Teknologisk, elektrisk, og mekanisk. Det gjør meg dog glad at både Vettel og Newey er forbannet over starten på denne sesongen, og det kan virke som at fokuset er på feil plass. Og er artig hvoran disse nye og fæle nesene skulle hindre farlige situasjoner, også blir vi servert denne ulykken. Det var hjul mot hjul ikke noe nese i ulykken. Jeg hadde håpet på at Ferrari skulle være raskere dette året ettersom jeg er Kimi fan, men så lang er jeg skuffa som pokker. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Etter safety car var Mercedes i snit 2 sekunder raskere per runde, enn Force India. Det skal LITT til å hente inn det forspranget, siden Mercedes har ressurser til å videreutvikle bilen gjennom hele sesongen. Lurer egentlig på hvor mye av dette som er Ross Brawns verk. Husk det er fortsatt det samme teamet som når han fant opp den doble diffuseren med Brawn GP. Forskjellen fra da til nå er at Brawn GP hadde ikke penger til å holde bilen på topp gjennom hele sesongen og hold på å bli kjørt fra helt på slutten det året. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Her er forklaringen på Mercedes' dominans: http://www1.skysports.com/f1/news/12472/9243875 (I følge Mark Hughes og Sky Sports.) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Her er forklaringen på Mercedes' dominans: http://www1.skysports.com/f1/news/12472/9243875 (I følge Mark Hughes og Sky Sports.) Ja, og det er derfor jeg lurer på om ikke Ross Brawn (som desverre ikke er en del av F1 lengre) er kilden til denne løsningen. Har har gjort sånne genistreker før. På samme måte som Adrian Newey "snakker" aerodynamikk. Lenke til kommentar
FlaminWimp Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Finnes det noen nett-tv kanaler som sender live F1? Viasat Motor koster 269,- pr mnd hos Canal Digital. Det er jo litt dyrt for en kanal man kun ser på annenhver helg. Skulle gjerne ha sett World RX også. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Viaplay viste i hvert fall F1 live i 2012. For alt jeg vet, så gjør de det fortsatt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Ingen måte å få sett Sky eller BBC's sendinger lovlig heller? Selv så har jeg mine måter å få tak i Sky's sendinger hver F1-helg. Viasat er jo en tragedie når det kommer til kommentatorer. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Uten adresse i UK, må du lure SKy med VPN for å få tilgang til SkyGo. Tror ikke noen av de norske tilbyderne har Sky Sports F1 i sitt kanalutvalg. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Riktig. Eneste norske lovlige alternativ er Viasat-opplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå