Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Formula 1 2014!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allright kvalifisering i dag. Ikke uventet med Merc lockout. Kult å se Vettel slite. Kan ikke si jeg hørte noe til downshift-problemer på onboarden hans, men dersom han har problemer med girkassa betyr det bakerste rad for tyskeren i morgen!

Blir spennende å endelig se hva Williams er gode for. Bottas starter fra rad 2 i morgen! Jeg lukter podium.

Lenke til kommentar

Liten tvil i midt hode at Mercedes vil dominere denne sesongen. Det ser ut til at de har gjort alt riktig - Teknologisk, elektrisk, og mekanisk. Det gjør meg dog glad at både Vettel og Newey er forbannet over starten på denne sesongen, og det kan virke som at fokuset er på feil plass.

Og er artig hvoran disse nye og fæle nesene skulle hindre farlige situasjoner, også blir vi servert denne ulykken.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liten tvil i midt hode at Mercedes vil dominere denne sesongen. Det ser ut til at de har gjort alt riktig - Teknologisk, elektrisk, og mekanisk. Det gjør meg dog glad at både Vettel og Newey er forbannet over starten på denne sesongen, og det kan virke som at fokuset er på feil plass.

Og er artig hvoran disse nye og fæle nesene skulle hindre farlige situasjoner, også blir vi servert denne ulykken.

Det var hjul mot hjul ikke noe nese i ulykken.

Jeg hadde håpet på at Ferrari skulle være raskere dette året ettersom jeg er Kimi fan, men så lang er jeg skuffa som pokker.

Lenke til kommentar

Etter safety car var Mercedes i snit 2 sekunder raskere per runde, enn Force India. Det skal LITT til å hente inn det forspranget, siden Mercedes har ressurser til å videreutvikle bilen gjennom hele sesongen.

Lurer egentlig på hvor mye av dette som er Ross Brawns verk. Husk det er fortsatt det samme teamet som når han fant opp den doble diffuseren med Brawn GP. Forskjellen fra da til nå er at Brawn GP hadde ikke penger til å holde bilen på topp gjennom hele sesongen og hold på å bli kjørt fra helt på slutten det året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...