Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Røde prikker på skjermen

Anbefalte innlegg

Heisan.

Har et problem med at det kommer røde prikker/piksler på skjermen (mest mørke områder) under spilling, det ser ut som at dette kommer helt tilfeldig og selv om jeg går ut av spillet så har jeg forsatt problemet på desktop bildet. Jeg må restarte PC for å få det til å forsvinne så kommer det tilbake igjen senere.

Begynte med Diablo 3 for noen dager siden, trodde det var pga overklokk så gikk tilbake til standard klokk og problemet forsvant ikke men etter en restart så forsvant det. Men nå skjedde det samme med Wargame AirLand Battle. Det rare er at det ikke skjer når jeg spiller Battlefield 4 (spilt over 10 timer uten problemet siden diusse røde prikkene først oppsto)

Prøvde også å bytte rundt på skjermkortene og bruke 2'er kortet som nr 1 men fikk samme problem. Prøve å gå tilbake til standard klokk på processor også uten at det hjalp, fikk det forsatt disse røde prikker. Prøvde så å uinstallere alle nvidia driverne (og kjøre en Driver Sweeper i safety mode) for og installere 331.93 driverne på nytt men når installasjonen var ferdig så kom de røde pikslene selv i desktop. (nå er jo SLi deaktivert etter en driver installasjon)

Temperaturen på kortene ligger på ca 60- 70 grader under spilling så den blir jo ikke særlig varm heller.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...