AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg har aldri hatt kjæreste og egentlig aldri hatt ordentlige følelser for noen. Nå er jeg i ferd med å utvikle følelser for en gutt jeg dater. Det føles så godt, men samtidig så skremmende. Jeg er så redd for at han skal miste interessen for meg på en eller annen måte, og aller mest er jeg er så redd for å bli såret. Det er derfor jeg har holdt meg unna gutter i så lang tid. Har dere noen gode ord eller råd å gi meg slik at jeg kan fortsette datingen med mot og optimisme? Anonymous poster hash: 27560...5f6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Kjør på, du har ingenting å tape. I verste fall blir du en erfaring rikere. Endret 1. januar 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Slike følelser er en del av livet. Det er lov å være litt skremt, men slapp av, så går det bra. Hva er vel det verste som kan skje? Lenke til kommentar
KristineN Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 100% normalt å føle det sånn. Det er skummelt, men om man ikke tør å ta sjansen, hva sitter man igjen med da? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Sjansene for at han tenker det samme er der også, særlig om han faller for deg. Det er skummelt å falle for noen og å gamble med følelsene sine. Det er verdt det da, taper mer om man ikke prøver. Lenke til kommentar
cathastrophe Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det eneste rådet jeg kan gi er å trøste seg med at ingenting kommer gratis her i livet. De man er mest redd for å miste er jo de man er mest glad i. Men hvis du sliter veldig med frykten, så prøv å rasjonalisere det så mye som mulig. Har du konkrete grunner til å tro at han vil miste interessen? Behandler han deg bra? Er kommunikasjonen mellom dere bra? Dersom det er noe spesifikt du frykter/lurer på, så snakk med han om det og prøv å ignorere det som eventuelt er urasjonelt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har aldri hatt kjæreste og egentlig aldri hatt ordentlige følelser for noen. Nå er jeg i ferd med å utvikle følelser for en gutt jeg dater. Det føles så godt, men samtidig så skremmende. Jeg er så redd for at han skal miste interessen for meg på en eller annen måte, og aller mest er jeg er så redd for å bli såret. Det er derfor jeg har holdt meg unna gutter i så lang tid. Har dere noen gode ord eller råd å gi meg slik at jeg kan fortsette datingen med mot og optimisme? Anonymous poster hash: 27560...5f6 Det er et sjansespill, uansett - men hvis du ikke tør satse, finner du aldri ut av det heller Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Eg skal love deg det at det er mye værre å aldri våge også gå rundt resten av livet og lure på kva som kunne skjedd. Den som intet våger intet vinner sier de 2 Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Selvsagt er det skremmende når man får masse følelser for en person.Vedkommende kan jo da knuse hjertet ditt, hvis de avviser deg eller "erter" deg litt.Men skummelt vil det altid bli. Det beste er nok å bare gi faen og la det stå på, og la løpet gå sin gang.Går det ikke slik du så for deg, kan du jo gjerne bearbeide følelsene dine og heller bli ferdig med dem.Slik at du kan gå videre med god samvittighet og heller finne en som ikke vil deg vondt. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvordan går det med deg ts? Følelser er skummelt. Enten det er første gangen man er forelsket eller senere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Tusen takk til alle dere som har svart. Det betyr mye Hvordan går det med deg ts? Følelser er skummelt. Enten det er første gangen man er forelsket eller senere. Hei! Det går utrolig bra. Eller... Jeg er forelsket. Og jeg er rimelig sikker på at han føler det samme. Jeg tar meg selv i å tenke på ham hele tiden, og savner han veldig ofte. Det er en vond men litt fin følelse også. Jeg var veldig redd i begynnelsen, men i det siste som jeg har blitt trygg på at det er gjensidig føler jeg meg veldig glad. Anonymous poster hash: 27560...5f6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Så flott. Det at det er skummelt kan vare ei stund til. Alt som er verdt noe kommer med en risiko. Så lenge det føles så bra også så er det jo definitivt verdt det! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Tusen takk, Tvillingsjel Du er en snill dame. Anonymous poster hash: 27560...5f6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Awww, takk Fortsett å kose deg med kjæresten din du. Kjærligheten er vakker Er helt utrolig flott å kunne kjenne på slike følelser for en annen person og å få dem gjengjeldt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Kjæreste.... hihi. Er nok ikke lenge til iallfall! Vi skal møte hverandre om veldig snart, og han sa han hadde kjøpt en gave... jeg er spent! Var alltid skeptisk til forhold og dating før, men man kan ikke alltid styre sånt Anonymous poster hash: 27560...5f6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det høres ikke ut som det er så langt unna nei, så koselig da Man kan absolutt ikke styre slikt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Men jeg lurer på om hva vi kan finne på å gjøre sammen? Utenom å se film, fordi det er egentlig stort sett det eneste vi har gjort. Tenker litt på kino, men det er ikke så spennende vel? Anonymous poster hash: 27560...5f6 Lenke til kommentar
MonkeySeeMonkeyDo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det høres ikke ut som det er så langt unna nei, så koselig da Man kan absolutt ikke styre slikt. Følelser kan styres da. Men man kan ikke styre sine egne. Jeg kan f.eks styre et fåtall andre sine følelser og vet veldig godt hvordan jeg enten kan "styre" dem til positive eller negative følelser og slikt. Og sådan kan nok andre styre følelser hos meg og. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Men kan man styre andre til å bli forelsket? I så fall vil nok mange ha fasiten. Folk man kjenner veldig godt vet man som regel både hvordan man gleder eller får i dårlig humør, om det var det du tenkte Lenke til kommentar
MonkeySeeMonkeyDo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hehe. Nei, det var ikke det å styre noen til å bli forelsket. Haha. Creepy.Når jeg tenker meg om, så er det vel heller etter, dem har blitt forelsket, at det er simpelt å styre påvirkninger.Og joda, selvsagt vet man hvordan man kan få mennesker man kjenner i godt og dårlig humør. Var ikke det jeg tenkte på i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå