kevral Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har lagt merke til at det anbefales å skru alle innstillinger på "performance" og skru av anti-aliasing og anisotropic filtering når man skal kjøre benchmarking. I den sammenheng lurer jeg på noen ting: -Gir de samme innstillingene dermed også den smootheste opplevelsen i spill? På bekostning av oppløsing og detaljer, da, eller? -Når burde man skru på AA og AF? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis du setter på performance moduser i driverene dine vil spill gå glattere/raskere ja. Dette er vel bare nødvendig hvis maskinen din ikke er kraftig nok til å kjøre med eyecandy på fullt. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Med en 9600 Pro (på 400/300), burde jeg kunne regne med å ha sliderne et stykke over mot "quality"? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det kommer ann på spillet og oppløsningen du pleier å kjøre på. Hvis du holder deg til 1024x768 vil de fleste spillene gå helt fint med 4xFSAA og 16x AF (quality). Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hei, jeg lurer faktisk på det samme. Under kan dere se min specs. Jeg har de siste drivere til HK, Grafikkort og Lydkort. Ny harddisk, formatert, med ny XP Pro. Så jeg kjørte 3DMark 03 og fikk bare 1700 poeng. er detta vanlig eller? hvis jeg vil at battlefield 1942 skal kjøre fintglatt , med fin grafikk, hvaslags instillinger burde jeg ha i Driverens instilinger? Antialiasing og Anisotropic Filtering?? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå