Admin'c Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Som man kan se koster det 750 for uorginalt pc2100 512mb ram. Jeg kjøpte pc2700 512mb for 437 i sommer :o Dette er vuilt, jeg vet prisen synker i 1. kvartal men alikevel den synker da ikke med 300 kroner på så kort tid... Noen som har peil på om minnet synker i pris snart? Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dollaren har gått ned i verdi,når stiger den? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Som man kan se koster det 750 for uorginalt pc2100 512mb ram. Jeg kjøpte pc2700 512mb for 437 i sommer :o Dette er vuilt, jeg vet prisen synker i 1. kvartal men alikevel den synker da ikke med 300 kroner på så kort tid... Noen som har peil på om minnet synker i pris snart? For og si det sånn så nok ingen peiling når den synker. Vi kan ikke se inn i framtida.. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Prisen på minnet har allerede begynt å synke, for noen måneder tilbake kostet en minne brikke godt over denne prisen. Men selvfølgelig, prisen kan forandres fort. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Prisene kommer nok neppe til å dumpe like mye som de gjorde for 1år siden og frem til i sommer. De fleste produsentene selger faktisk ennå med underskudd. Og i går tapte Infineon saken sin mot Rambus, hvilket lover dårlig for Micron/Hynix sine saker, som er de to andre som ikke betaler lisens for DDR. Dette vil nok også dra prisen oppover, da de tre vil få enda større gjeld enn tidligere pga tilbakebetalinger... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Prisene er på vei ned nå... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hmm ikke bra men jeg tar sjansen på at den synker til 1. kvartal neste år Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå