janjohansen34 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) HeiHar en laptop av merket Asus N56VZ, operativsystem er Windows 8 64bit. Denne har blant annet et NVIDIA GeForce GT 650M skjermkort.Fikk i går beskjed om at det lå noen nye drivere til NVIDIA-kortet i Windows Update, men disse feilet å installere med henvisning til kode 800F0104.Forsøkte så å laste ned NVIDIAs eget driveroppdateringsprogram, men atter en gang feilet også driverne å installere.Forsøkte så å fjerne driverne fra enhetsbehandling, men fikk fremdeles ikke oppdatert, og hadde et helvete med å kjøre System Restore for å komme tilbake. Har forsøkt å gå inn på Asus' hjemmesider, men der virker ikke drivernedlastingene. Nå trenger jeg litt hjelp her, hva gjør jeg? Vil gjerne ha oppdaterte drivere Endret 1. januar 2014 av janjohansen34 Lenke til kommentar
janjohansen34 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Virkelig ingen som kan hjelpe meg?Foruten slik det er beskrevet over har jeg et NVIDIA kontrollpanel, går jeg inn der og trykker oppdater får jeg opp Runtime Error. Lenke til kommentar
janjohansen34 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg? *skuffet* Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) du har prøvd å kjøre driverene fra nvidia som administrator? når i selve installasjonen stopper det? Endret 9. februar 2014 av xFrEaKx Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Prøv å avinstallere alt som heter .runtime før du istallerer nvidia driveren. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Dette ser ut til å være den nyeste driveren: http://www.geforce.com/drivers/results/71706 Lenke til kommentar
janjohansen34 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Forsøkte å laste ned fra Windows Update, men under installasjonen stopper det med kode 800F0104. Det samme skjedde når jeg prøvde med NVIDAS eget program. Programmet starter å skal oppdatere, me så kommer det feilmelding. Har selvsagt prøvd å kjøre oppdateringene og driverne som administrator. Ser en skriver at jeg skal prøve å avinstallere alt som heter .runtime, hva mener dere med det?Skal forsøke meg med de siste driverne nå ... Lenke til kommentar
janjohansen34 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Nå prøvde jeg med de siste driverne som var linket over, men det misslyktes igjen. Har lagt ved bilde av feilmeldingen som kommer (det sier ikke stort).Jeg har tidligere kjørt CCleaner, blant annet med registerrensing, kan dette være årsaken til at jeg ikke får oppdatert?Det eneste som skjer er at driverne nå er helt borte ... Endret 16. februar 2014 av janjohansen34 Lenke til kommentar
papusan Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) bruk ddu(display uninstaller)på guru3d.com. brukes i sikker modus. programmet restarter og du innstallerer nvidia på nytt. husk slå av wifi etc.før du begynner. fungerer topp. http://www.guru3d.com/files_details/display_driver_uninstaller_download.html se oppskrifta på nettsiden. tror det er 331.65 whql nvidia driver som fungerer best Endret 17. februar 2014 av papusan Lenke til kommentar
papusan Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 ALDRIIIIIIG BRUK DRIVERE FRA WIN UPDATE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå