CaSh Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei jeg installerte MSN 6.0. Men veldig ofte dukker den gamle også opp. Så får jeg 2 MSN ved klokka. Det er skikkelig irriterende for det går ikke ann å fjerne det pga det er integrert i ie osv. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 har samme problemet her....litt rart det har blitt sånn, alt er jo laget av MS. AKIRA Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det vise jo bare kor god ms er i å lage programmer, men ta det med ro ms lage sikkert pacha for det probleme.... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis du kopierer ut denne stringen og kjører den fra run/kjør linja di så forsvinner den gamle msn... RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel jeg fikk error først, så sletta den noe. Hva har jeg ikke funnet ut av enda. Får håpe det funker da. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja det hender du får error hvis du har startet msn tidligere under den session du holder på med. Ingen fare msn 4,7 er borte ved neste restart (ps. da fjerner den også noe) Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 ok, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå