Monique9 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tok igjen en eksamen jeg strøk på i vår, nå i høst. Fikk gjøre det gratis gjennom skolen jeg tidligere gikk på. Men hvor finner jeg eksamensresultatene? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Sjekk studentweb? Alternativt så ringer du skolen. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Når blir det lagt ut? Lenke til kommentar
Monique9 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Sjekk studentweb? Alternativt så ringer du skolen. Sikker på at det er for vg nivå? (glemte å nevne) Når blir det lagt ut? Tror det er 3. jan. Senest mandag iallfall. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Står det noe på hjemmesiden til skolen? Lenke til kommentar
Monique9 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Står det noe på hjemmesiden til skolen? Nei, finner ikke noe. Er ikke så glad i å snakke i tlf med fremmede, men får vel gjøre det i morgen! Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sikker på at det er for vg nivå? (glemte å nevne) Tror det er 3. jan. Senest mandag iallfall. Fått svar?? Noen som har fått eksamenstesultatene Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nei. Har sjekket privatistweb nonstop! Ikke fått noe. Regner med at det kommer på mandag. Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Nei. Har sjekket privatistweb nonstop! Ikke fått noe. Regner med at det kommer på mandag. Har du sjekket i dag? Regner med at det er ute i dag! Endret 4. januar 2014 av Hallaballakamma Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har du sjekket i dag? Regner med at det er ute i dag! Regner med at de kommer på mandag. Sjekker hele tiden =) De pleier ikke å komme i helgen. Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Regner med at de kommer på mandag. Sjekker hele tiden =) De pleier ikke å komme i helgen. Dårlig tålmodighet her as hahaha Endret 4. januar 2014 av Hallaballakamma Lenke til kommentar
Monique9 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Fått svar?? Noen som har fått eksamenstesultatene Nei. Har sjekket privatistweb nonstop! Ikke fått noe. Regner med at det kommer på mandag. Måtte ringe inn for å få vite de jeg... Fikk de i går Lenke til kommentar
ole5 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 hva slags fag tok du og hva fikk du? Lenke til kommentar
Monique9 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 hva slags fag tok du og hva fikk du? Fikk 4 i norsk bokmål Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg bestod matte! Lenke til kommentar
Monique9 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg bestod matte! Herlig! Hva fikk du? Lenke til kommentar
code Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Da fikk vi karakterene på Privatiskweb, da endte dette semesteret med: Historie 6, Engelsk Muntlig 6, Samfunnsfag 5, Engelsk Skriftlig 4, Matte 1T 3. Blir vel til at jeg tar opp matte 1T på nytt til våren. Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Da fikk vi karakterene på Privatiskweb, da endte dette semesteret med: Historie 6, Engelsk Muntlig 6, Samfunnsfag 5, Engelsk Skriftlig 4, Matte 1T 3. Blir vel til at jeg tar opp matte 1T på nytt til våren. Ikke ta opp 1T, ta heller 1P. Mye lettere å få en bedre karakter Lenke til kommentar
code Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ikke ta opp 1T, ta heller 1P. Mye lettere å få en bedre karakter Det tenkte jeg faktisk ikke på, jeg trenger R1 matte til ditt jeg ønsker å søke, tingen var at jeg ikke hadde noen matte etter ungdomskolen, fikk derfor anbefalt å ta 1T før R1 mtp. at de bygger på hverandre. Ser nå på siden til skolen at kun R1 er kravet, altså at jeg har mulighet til å ha R1 + P1. Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det tenkte jeg faktisk ikke på, jeg trenger R1 matte til ditt jeg ønsker å søke, tingen var at jeg ikke hadde noen matte etter ungdomskolen, fikk derfor anbefalt å ta 1T før R1 mtp. at de bygger på hverandre. Ser nå på siden til skolen at kun R1 er kravet, altså at jeg har mulighet til å ha R1 + P1. Ja skjønner valget ditt godt med å ta 1T før R1, da det er vanskelig å hoppe fra 1P til R1, slik at valget du tok da var nok riktig. Men nå som du allerede har hatt det, og sitter med mye kunnskap (selv om du fikk 3) lønner det seg best for deg å ta 1P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå