Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor finner jeg eksamensresultatene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk vi karakterene på Privatiskweb, da endte dette semesteret med: Historie 6, Engelsk Muntlig 6, Samfunnsfag 5, Engelsk Skriftlig 4, Matte 1T 3.

Blir vel til at jeg tar opp matte 1T på nytt til våren.

Ikke ta opp 1T, ta heller 1P. Mye lettere å få en bedre karakter

Lenke til kommentar

Ikke ta opp 1T, ta heller 1P. Mye lettere å få en bedre karakter

Det tenkte jeg faktisk ikke på, jeg trenger R1 matte til ditt jeg ønsker å søke, tingen var at jeg ikke hadde noen matte etter ungdomskolen, fikk derfor anbefalt å ta 1T før R1 mtp. at de bygger på hverandre.

Ser nå på siden til skolen at kun R1 er kravet, altså at jeg har mulighet til å ha R1 + P1.

Lenke til kommentar

Det tenkte jeg faktisk ikke på, jeg trenger R1 matte til ditt jeg ønsker å søke, tingen var at jeg ikke hadde noen matte etter ungdomskolen, fikk derfor anbefalt å ta 1T før R1 mtp. at de bygger på hverandre.

Ser nå på siden til skolen at kun R1 er kravet, altså at jeg har mulighet til å ha R1 + P1.

Ja skjønner valget ditt godt med å ta 1T før R1, da det er vanskelig å hoppe fra 1P til R1, slik at valget du tok da var nok riktig. Men nå som du allerede har hatt det, og sitter med mye kunnskap (selv om du fikk 3) lønner det seg best for deg å ta 1P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...