NeEeO Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei, jeg leste en artikkel her om dagen og her sto det noe om at de som drikker over tid eller røyker over tid, utviker lavere intelligens permament. Dette vil nok være interessant for diskusjon.no som mest sannsynlig har mange røykere og drikkere. Høres veldig drastisk ut. Kilde: http://www.ehow.com/info_8123253_activities-lower-raise-iq.html 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er vel sånn av røyking osv er et tegn på lav status uansett. Fattig vs rik, hvor røykes og drikkes det mest? Tenne en røyk er vel som å reklmamere for hvor oppegående man er uansett 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Tja, om man går rundt kronisk påvirket av feks. alkohol og nikotin så er det kanskje ikke så rart om dette kan gå utover diverse ferdigheter. Men har ikke sett noen skikkelige undersøkelser på dette når det gjelder helt vanlig bruk. Endret 1. januar 2014 av Vice Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hva er viktigst, ha litt høyere IQ eller leve et morsomt liv? Røyking er ikke noe jeg har noe til overs for, men livet mitt hadde definitivt blitt mer kjedelig uten alkohol. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ser ikke noe galt med å ta seg et par øl/ vinglass osv en gang i blandt. Skjønner selve konseptet, alkohol dreper jo hjerneceller, så det gir en viss mening. Men jeg vet allikevel ikke om det stemmer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Alkohol dreper jo ikke noen hjerneceller (heldigvis), det er kun en gammel myte. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Alkohol dreper jo ikke noen hjerneceller (heldigvis), det er kun en gammel myte. Signaturen din beviser det motsatte er jeg redd Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Alkohol dreper jo ikke noen hjerneceller (heldigvis), det er kun en gammel myte.Jo alkohol dreper hjerneceller!Men om det gjør så stort utfall kan diskuteres. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jo alkohol dreper hjerneceller! Men om det gjør så stort utfall kan diskuteres. http://illvit.no/spor-oss/dreper-man-hjerneceller-ved-a-drikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hva er viktigst, ha litt høyere IQ eller leve et morsomt liv?Hvem sier du ikke kan ha det moro uten rusmidler? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 http://illvit.no/spor-oss/dreper-man-hjerneceller-ved-a-drikke Kan godt hende jeg tar feil, men jeg mener at hjerneceller dør når du drikker, men at de kommer tilbake igjen når du blir edru. Eller at det blir skapt nye igjen da. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Leste du i det heletatt artikkelen jeg lenket til? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ja, og jeg tar nok helt sikkert fil når jeg sier det, men når de blir "bedøvet" slik at de slutter å funke så dør de på en måte uten om å forsvinne. Legger meg uansett flat å innrømmer å ha tatt feil Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvem sier du ikke kan ha det moro uten rusmidler? Det som er fakta er at "Jeg trenger ikke å drikke for å ha det morro" folkene er alltid de som ser ut til å ha det kjipest på fest, de er som regel alltid de mest uinteresange personene også, og jeg nekter å tro at de har de like morro. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Om man skader noen hjerneceller mens man drikker, så kan man trøste seg med at det gjør de aller fleste andre også, så relativt sett vil du være like smart, kanskje til og med smartere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det som er fakta er at "Jeg trenger ikke å drikke for å ha det morro" folkene er alltid de som ser ut til å ha det kjipest på fest, de er som regel alltid de mest uinteresange personene også, og jeg nekter å tro at de har de like morro.Vel, i mitt tilfelle kommer det ann på festen. Øredøvende høyt volum, trangt og folk som er dritings er forferdelig kjedelig. Kanskje gøy når man er dritings selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå