PrinceCola Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Er det mulig å velge faktura når man bestiller noe fra Expert.no? Jeg har sett over alt men ser ikke noe valg. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Står jo dette under spørsmål og svar... Hvilke betalingsalternativer finnes på Expert.no?Expert.no godtar kredittkort som VISA og Mastercard, samt faktura og finansiering som betalingsalternativer. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Komplett har iallefall utsett regningen eller egen finanskreditt (opp til 40k) Endret 1. januar 2014 av War Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Står jo dette under spørsmål og svar... Men jeg finner ikke ut hvor jeg velger det...ser bare VISA Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Først må du være godkjent for fakturering, noe som må søkes på forhånd. Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Først må du være godkjent for fakturering, noe som må søkes på forhånd. Ah, OK...hvor gjør man det og tar det lang tid? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ser ut til å være kun for bedrifter, ikke for private. Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Ah ok...jeg leter etter en butikker som selger ps vita + 32 gb memory card OG kan velge faktura. Desverre er det ustsolgt på CDON Takk uansett! Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ser ut til å være kun for bedrifter, ikke for private. Det ver det jeg editet vekk i min første post , skulle ikke si for sikkert da det kom en annen påstand, men jeg har bare sett bedrifter få det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå