AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Anonymous poster hash: 75519...2dd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg har avføret 3 ganger med kort mellomrom nå. Hva kan årsaken være? Jeg spiste pølse og pomfri i dag til middag, ellers har jeg ikke spist noe særlig avførende. Anonymous poster hash: 75519...2dd Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Som en som har vondt i magen og løs mage regelmessig skjønner jeg ikke hva du klager på om du bare har hatt det et par ganger. Det er normalt med mageproblemer innimellom. Den vanligste årsaken til løs mage er forstoppelsesdiare. Du merker det ved at du har hard mage eller lite avføring, deretter får du mageknip og deretter store mengder avføring hvorav mye diaré, gjerne flere ganger for å få tømt alt. Om du er vant med dette så vet du hvordan avføringen din skal lukte. Om man har magesjau lukter den annerledes. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det hender man blir dårlig i magen, vent noen dager å se om det blir bedre. Hvis du i tillegg får sterke/uvanlige magesmerter eller andre uvanlige symptomer så bør du kontakte lege. God bedring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå