PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Hahahaha Jaaaaadaaa TORRES!! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Torres!!!! PÅ rett sted til rett tid! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Haha! Torres Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke noe poeng i å diskutere dette med folk som mener Young aldri kaster seg. Uansett, Torres!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Bra bytter av JM, må jeg si.. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke noe poeng i å diskutere dette med folk som mener Young aldri kaster seg. Uansett, Torres!! Hehehe, Oscar planter jo foten sin der, og er jo ute etter straffe... Er jo bare idioti å si noe annet... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Bra bytter av JM, må jeg si.. Det har han bevist flere ganger.... at han kan bytte altså. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hehehe, Oscar planter jo foten sin der, og er jo ute etter straffe... Er jo bare idioti å si noe annet... Du kan for all del ha lov til å mene noe annet, men uansett, så dømmes det på ofte. Hadde kanskje vært billig og jeg ser nå at han kunne klart å hoppe rundt keeper. Uansett, så er det straffe imo. men vi tar det ligge der. Blir aldri enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke noe poeng i å diskutere dette med folk som mener Young aldri kaster seg. Hvem har ment noe sånt? Ganske åpenbart at du er tom for argumenter når du kommer med sånt vås. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ingen, var bare irritert når jeg skrev det. Så ikke ta det bokstavelig. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Du kan for all del ha lov til å mene noe annet, men uansett, så dømmes det på ofte. Hadde kanskje vært billig og jeg ser nå at han kunne klart å hoppe rundt keeper. Uansett, så er det straffe imo. men vi tar det ligge der. Blir aldri enig. Hadde nok blitt mongo å dømme straffe der gitt... Fordi han bevisst er ute etter å skaffe straffe, og løper inn i hånda til Kelvin Davies slik at det skal se ut som straffe... Endret 1. januar 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Byttene til Mou i et nøtteskall.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Faen, hva vet ikke Mourinho?!? To assist på Oscar og 1 mål på Willian. FOR EN FANTASTISK MANN. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Williaaaaaan for en deili spiller ass!! Digger fyrem!! 2 assist av Oscar.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Løpet inn til Oscar var også nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå