PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tror nok Schurrle og Mata starter idag,.Pluss Torres på topp.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Blir sikkert en skikkelig drittkamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg er 100 % på at Chelsea er det laget i PL som er tregest med å offentliggjøre laget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Jøsses. Imponert over at vi starter med Mata? Han har tross alt bare startet 8 av de siste 13, men i følge TV2 er han fryst ut av laget og får nesten ikke spille. Fornøyd med laget da. Endret 1. januar 2014 av Emils. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg er uansett langt fra sikker på seier i dag. Southampton er utrolig gode om dagen, og det er smått krise om vi taper poeng i dag. Ettersom Arsenal, City og Liverpool kommer garantert til å ta 3 poeng. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Yep, blir vanskelig kamp, og der fikk City 3p.. Håpr Arsenal går på en smell, men tviler på at det skjer.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ingen tro på at Arsenal taper jeg heller. De vinner kamper hvor de også ikke dominerer. Fantastisk egenskap og ha. Håper vi kan score tidlige mål og punktere kampen i løpet av første omgang. Typisk scenario vil være at vi scorer 1-0 tidlig, men så bommer Torres på alt mellom himmel og jord, før Saints scorer i det 89. min. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kom igjen nå Chelsea! Fortsett spillet fra 1. omgangen mot Pool. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Ooooff synd Torres!!en skuddfinte til, hadde vært pørfekt!! Endret 1. januar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kjenner at jeg kan begynne å misslike denne kommentatoren Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kjenner at jeg kan begynne å misslike denne kommentatoren Det er en grunn til han er på SP3. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Kjenner at jeg kan begynne å misslike denne kommentatorenEr det ikke han jævern som pleier å kommentere på Eurosport oxo? Han er sååå kjedelig å høre på.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Fantastisk åpning av laget. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ser bra ut i begynnelsen, Torres har startet godt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Der kom kamptråden og. Bra. Alltid vanskelig å vite hvor mye prat det blir av og til. 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Hva skjer? Hvorfor rundspiller de oss..!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tror jeg aldri har sett Torres bedre i Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå