Jente2095 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Heisann alle sammen og godt nytt år! Jeg er medisinstudent og ønsker å jobbe deler av sommerferien min i sykehjem. Nå har det seg slik at det er UTROLIG lenge siden jeg skrev en jobbsøknad, og flaut nok så har jeg nærmest glemt hvordan man starter et. Det sykehjemmet jeg ønsker å jobbe i har ikke lagt ut noen annonser på at de tar imot sommervikarer/ sesong hjelpepleiere- så jeg kan derfor ikke starte med å skrive "Henviser til annonsen på finn.no (eks) og søker på stilling som..." Og hva i alle dager skal det stå i overskriften? "Søknad på stilling som hjelpepleier" "Søknad på stilling som sommervikar"? Setter UTROLIG stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Åpen søknad på stilling som hjelpepleier. Ønsker med dette å søke på eventuelle ledige stillinger som hjelpepleier hos dere. Jeg er medisinstudent på x-året og kunne gjerne tenke meg å jobbe som sommervikar. Bla bla bla Lenke til kommentar
Lasagne Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kan du ikke bare stikke innom å høre? Fungerer greit her hvor jeg jobber i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå