Lychnobite Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 I går bygde jeg min første pc, og alt virket i orden. Jeg så at viftene mine på framsiden ikke gikk rundt, så jeg bestemte meg for å se om det var en kabel jeg hadde glemt å koble. Da jeg ikke så noe og skulle skru på dataen igjen så startet den i ett lite sekund, alle viftene begynner såvidt å gå, før den slår seg av igjen. Kan ikke forstå hva som har gjort det ettersom den fungerte helt fint i 24 timer før dette, der jeg skrudde den av og på flere ganger. Lest litt rundt at det kanskje kan være cpu'en som er ødelagt eller hovedkortet osv. Håper for gudsskyld ikke noe er ødelagt etter 24 timer... Noen som har vert borti noe slikt før og kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kan du legge ut et bilde ? Av hovedkortet så man ser strøm osv. Du brukte rett antall avstandsskruer + rett plassering på hovedkortet? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvis den fungerte fint i mange timer så er det vel overhengende sannsynlig at det er dårlig kontakt et sted. Jeg ville først montert all internkabling på nytt, hvis det ikke hjelper så sjekk cpu og gpu. Lenke til kommentar
Lychnobite Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Brukt rett skruer på rett plass osv. (skruene kom med kabinettet, så tok de som passet) Skal prøve å koble alt på nytt, må bare bygge opp motivasjonen igjen Lenke til kommentar
Lychnobite Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Fant ut av det, og du hadde rett, var løsekabler, Var såklart den bakerste/vanskligeste å se som var løsnet litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå