knuhuf Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) og der var WALCOTT! 2-0 Fin chip! Endret 1. januar 2014 av knuhuf Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Grei redning igjen av szczesny. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 JAdda! Bra avslutning! Flott gjort av Wenger å bytte inn Bendtner og Rosicky som gjorde at vi snudde kampen til vårt favør! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 2-0 slutt. Den satt laaaaaangt inne. Dårlig kamp, men vi vant greit nok til slutt. Jeg er bekymret over spissituasjonen vår nå. Giroud og Bendtner ute. Podolski fungerte overhodet ikke alene på topp. Nå har vi nye Tottenham hjemme i cupen til helgen. Blir spennende å se hvordan vi takler det med et B-preget lag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 En av de deiligste seirene denne sesongen. Er så herlig når den bedrittne taktikken Cardiff utøvte her ikke lønner seg. Etter denne kampen har jeg et intenst ønske om at de rykker ned, og at Solskjær ikke tar jobben. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Overrasket INGEN nevner Sagna her? Vant faen alle hodeduellene defensivt og offensivt, og vant en der det gjaldt mest også på 1-0 som gir retur. Syk syk spiller. Sagna er seriøst beste høyrebacken i PL. Endret 1. januar 2014 av tc47 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Fortsatt tid til at en spiss kan komme inn og spille mot Tottenham til helgen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Rosicky innhopp forandret også kampen, Arsenal så mye farligere ut med han. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Fortsatt tid til at en spiss kan komme inn og spille mot Tottenham til helgen Er det en ting som ikke kommer til å skje er at det kommer inn en spiss i løpet av 2 dager. Vi starter nok med Poldi på topp. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) En av de deiligste seirene denne sesongen. Er så herlig når den bedrittne taktikken Cardiff utøvte her ikke lønner seg. Etter denne kampen har jeg et intenst ønske om at de rykker ned, og at Solskjær ikke tar jobben. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du har et slikt hatforhold til Cardiff? De må jo få lov til å forsvare seg, og det er det de kom til London for å gjøre. Veldig mange lag kommer til Emirates for å forsvare seg, og det er bare noe Arsenal må finne seg i. Cardiff spilte en god kamp! Endret 1. januar 2014 av Christiαno Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du har et slikt hatforhold til Cardiff? De må jo få lov til å forsvare seg, og det er det de kom til London for å gjøre. Veldig mange lag kommer til Emirates for å forsvare seg, og det er bare noe Arsenal må finne seg i. Cardiff spilte en god kamp! Ingen respekt for lag som velger å spille på den måten. Når alt kommer til alt handler fotball om underholdning, og de drepte all form for den ved å spille den taktikken. Win with pride, lose with dignity. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Ingen respekt for lag som velger å spille på den måten. Når alt kommer til alt handler fotball om underholdning, og de drepte all form for den ved å spille den taktikken. Win with pride, lose with dignity. Cardiff spiller jo ikke slik hver kamp. Matchen der de slo City 3-2 for noen måneder siden er favorittkampen min så langt i denne sesongen (som ikke inkluderer Arsenal). De fortjener da ikke å rykke ned bare fordi de spiller defensivt i én kamp? Dessuten regner jeg med at Solskjær får orden på laget igjen! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Vi får se om jeg endrer mening når jeg roer meg ned. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Man kan jo ikke forvente at et nyopprykket lag skal spille forrykende angrepsfotball mot topplag. Hvordan skal de klare det? De har ikke de beste spillerne. De har nettopp rykket opp. It makes sense. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Deilig at vi vant tilslutt, helt fortjent. Selv om vi var tafatte før det endelig ble to innbytting, også enda det kunne ha vært straffe for begge lagene. Korrekt av Jon Moss å ikke dømme noe av dem. Kjipt at Bendtner er skadet, deilig å ha ham på laget uansett hva dere enn sier. Giroud ville ikke ha stått der eller i det minste klarte å putte sånt mål. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Overrasket INGEN nevner Sagna her? Vant faen alle hodeduellene defensivt og offensivt, og vant en der det gjaldt mest også på 1-0 som gir retur. Syk syk spiller. Sagna er seriøst beste høyrebacken i PL. Er så vant til det bare. Sagna er og blir fabelaktig. Håper så virkelig at han signerer for 2-3 ekstra år. Ellers: Tell me something I don't know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå