herregal Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Løst, takk! Endret 1. januar 2014 av herregal Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Absense makes the heart grow fonder. Sterk kjærlighet blir en besettelse og er vel den eneste høvelig sosialt aksepterte form for galskap. Ta hintet og kontakt henne. Uansett hva det blir så får du en avklaring. http://hektablogg.blogspot.no/ 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Du vet jo hva hun heter? Se om du finner henne på facebook feks og ta opp kontakten?Kan jo hende du mister interessen for henne da? Eller det kan hende hun også er singel og intressert? Fyr opp en samtale og spør hvordan hun har det, si at du har savnet henne mye på jobb og har tenkt på henne osv. Etterhvert hvis alt går i boks kan du foreslå møte? Det er ihvertfall ikke godt å lengte etter noen man ikke kan få! Verden er mindre enn noen gang. Bare å gønne på. Blir du avvist så vet du ihvertfall. Endret 1. januar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
herregal Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) hehe Endret 1. januar 2014 av herregal Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Nei, er da bare å skrive det. Hun synes sikkert det er hyggelig. Du kan: - prate med hennne og bli bedre kjent - gå videre Når man er forelsket så tenker man mye på vedkommende og om det er grunnlag for å legge inn noen, så skulle mange vært innlagt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Egentlig holder det for meg å vite at hun har det bra. Jeg har ingenting å tilføye livet hennes egentlig. Har henne på fb... jeg håpa dere skulle skrive "get over it!!" Jeg aldri skrevet om dette, eller ingen vet om det. Alltid vært inni hodet mitt. Hadde folk vist virkelig hvor mye det går i hodet mitt så ville de sikkert lagt meg inn? Dette er ikke riktig. Føler heller ikke at jeg burde noen gang ta kontakt, det blir for rart. Hvis jeg vil ungå å tenke på henne, hva burde jeg gjøre? Hvordan blir jeg kvitt henne i hodet? Har lyst da, å skrive en epost til henne. Fortelle henne hva slags utrolig menneske hun er. For til tider fikk jeg inntrykk av at hu hadde bitte litt dårlig selvtillit... eller vil det være dumt? takk Du trenger en avklaring på dette. Forsetter du som før uten å gjøre noe så piner du bare deg selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvis du er så besatt av henne som du sier, så hvorfor ikke ta kontakt? "Det blir for rart", er bare en dårlig unnskyld for å ikke utsette drømmen din for litt virkelighet. Enten så vil du ikke fordi du liker å pine deg selv, eller så lar du være fordi du er redd for at boblen skal sprekke. Uansett så mater du bare din egen besatthet. Ta kontakt, eller innse at dette er en boble du har laget selv. Det er som en eks i ensomme øyeblikk. Plutselig savner du eksen fordi du nekter å huske de negative sidene som gjorde at det er en eks. Jo mer du mater savnet jo sterkere blir lengselen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå