medlem-124997 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ett random og unødvendig spørsmål, men dette har jeg irritert meg grønn over lenge. Mange skriver "<3G" på facebook og sms osv. Og jeg får opp ett hjerte med en G bakom. Er det en slags smiley på Iphone jeg ikke får med meg eller hva faen er det for noe? Er folk så glad i G'er at de føler for å utrykke sin kjærleik så ofte? Eller er det en ny drill ala "xo" som jeg er den eneste som bryr meg midt på leggen om men som alle andre følger? Takker for svar som oppklarer dette mysteriet. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 While many people think <3 is a heart, it's really a large chested lady with a pointy hat. Presumably G adds the 'gina. For the complete lady, add the legs <3G= (or for the slutty version, <3G<) 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Ja da veit vi det! Det forklarer jo hvorfor det postes i kondolanser og bursdagshilsener. 9 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Etter å ha tenkt i 3 sekunder tror jeg <3G betyr hjerte tre ganger. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Var G'en en miss? <3 er hjerte men hva G'en gjør der aner jeg ikkeKan du gi et eksempel? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Haha. Trodde du hadde skrevet 3G... Lenke til kommentar
Populært innlegg enixitan Skrevet 2. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2014 <3G er eit høghastighetshjerte som kan formidle kjærleik og omtanke langt raskare enn <3. Turbo-<3G er ei vidareutvikling som vil gje endå høgare hastighet når det er meir utbreidt. 13 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 <3G er eit høghastighetshjerte som kan formidle kjærleik og omtanke langt raskare enn <3. Turbo-<3G er ei vidareutvikling som vil gje endå høgare hastighet når det er meir utbreidt. lame... Hadde daten min begynt å skrive "<3G" til meg hadde jeg fått bakoversveis Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) <3G er noe man skriver dersom man skal beskrive at en hastighet er høyere en 3G hastighet. Betydningen er gjerne om du ser det på facebook: "Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G" Elksemel: "Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse <3G" betyr "Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse. Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G" Endret 2. januar 2014 av Evelen! 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 <3G er iskrem med en G på toppen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 <3G er noe man skriver dersom man skal beskrive at en hastighet er høyere en 3G hastighet. Betydningen er gjerne om du ser det på facebook: "Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G" Elksemel: "Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse <3G" betyr "Vi hadde en fin kveld i går, kos dere masse. Jeg skriver dette via mobilnettet, men benytter et nett som er raskere en 3G, f.eks turbo 3G eller 3G" Er dette seriøst? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er dette seriøst?Like seriøst som at tid ikke er variabel utifra nærliggende masse Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 <3G blir jo mindre enn 3G, ikke mere. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Like seriøst som at tid ikke er variabel utifra nærliggende masse Hva? Snakker ikke gresk. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg begynner å elske denne tråden! G kan umulig være en miss. Det er så sinnsykt mange som skriver det! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har aldri sett noen har skrevet "<3G". Det første jeg tenkte var at det kanskje betydde "hjerte på gang" eller " kjærlighet på gang". Var en priode hvor mange skrev eks :" Kjøretur på G!" "G" stod da for " på gang". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kan det være autocorrect på telefonen som retter 3 til 3G? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hva? Snakker ikke gresk.Svaret er vel at det ikke er seriøst Dette fordi masse påvirker tid. Ihvertfal om man skal tro Stephen Hawking. Endret 2. januar 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Svaret er vel at det ikke er seriøst Dette fordi masse påvirker tid. Ihvertfal om man skal tro Stephen Hawking. You almost got me there. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå