Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Grand theft auto 6 har nylig blitt annonsert sammen med fremtidlige dlc til gta v http://www.mirror.co.uk/news/technology-science/technology/grand-theft-auto-6-rockstar-2334720 Rockstar sier dem har ideer verdt 45 år, dem vet ikke hvordan gta vi vil bli men dem har noen ideer Hva tror dere? Hvordan håper dere gta vi blir? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 artikkelen der ble skrevet i oktober, og er vel hardly en bekreftelse. Er vel heller en som sier at "vi har ideer nok til å lage et gta VI", men at fokus nå er på GTAV Online/DLC... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tenkte ihvertfall det kunne være greit å starte en tråd hvor vi kan samle informasjon vi finner her slik alle kan lese slik som den forrige tråden om gta 5:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg kunne tenkt meg norge men det vet jeg at det aldri kommer til å skje. Hva med Seattle? Eller Sydney? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Norge har "alle" ønsket seg alle årene siden GTA III Skjer nok aldri. Midt-vesten eller øst-kysten (Washington D.C. f.eks.) hadde vært artig da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Norge har "alle" ønsket seg alle årene siden GTA III Skjer nok aldri. Midt-vesten eller øst-kysten (Washington D.C. f.eks.) hadde vært artig da. De kunne tatt og gjort den største innsatsen noensinne og bruke lengst mulig tid slik man kan besøke alle land på jordkloda. uansett om det ville tatt 20 år hadde det vært verdt det. Gta i oslo hadde vært gøyt så kunne jeg kjørt rundt stortinget og konge huset og skøte folk utenfor Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 20 års utviklingstid, slår til og med Duke Nukem Forever. Med det så er jeg redd det GTA spillet ville vært utgått på dato lenge før launch.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) 20 års utviklingstid, slår til og med Duke Nukem Forever. Med det så er jeg redd det GTA spillet ville vært utgått på dato lenge før launch.. Kan ikke se for meg at det ville vært utgått. Hvordan kan åpen verden spill sjangeren gå ut på dato? samtidlig er jo gta kongen på open worlds Dem kan ikke ha brukt så lang tid på duke spillet med tanke på hvor dårlig mottat det ble, dem har det til og med til salg for bare 29 kroner på platekompaniet og det er special edition med 3d posters og hele greia Endret 1. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Rett å slett urealistisk å forvente et så stort GTA spill, uansett. Og for at det i det hele tatt skulle hatt livets rett, så måtte det vært såpass variert spillmekanikk og dynamiske hendelser at det hadde vært umulig å opprettholdt, og til slutt så krevende at det hadde blitt å enten droppe prosjektet eller kroken på døra for Rockstar. 20 års(?) ren utviklingstid, så 5 år med (beta)spilling mot betaling, så livsvarig oppdateringer. Rockstar hadde rett å slett ikke overlevd, om så de hadde flere andre prosjekter gående. For å sammenligne med noe annet enn DNF.. Tenk deg om Ubisoft, etter Assassin's Creed 1, hadde utvikla de andre AC spillene med samme grafikk, spillmotor og med akkurat de samme mønstrene uten å videreutvikle konseptet slik det nå er i AC 4. TL:DR Ingen WWMMO-GTA (World Wide Massivily Multiplayer Online ), men vil gjerne se både GTA 6-7-8 og mer. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Bra tråd. Har du mer informasjon om neste GTA, Winza? Lenke til kommentar
Gud! Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jo større landskap i GTA, jo bedre mener jeg! Var aldeles storartet med GTA V, der det var så enorm map i forhold til de tidligere spillene! Avhengighet hører selvfølgelig til, men det får gå 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Nei, kommer til å holde utkik etter mer informasjon og poste her så fort jeg finner. Så får vi samlet all info i en tråd:) Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ser fram til flere nyheter, imens håper jeg vi snart får vite noe om PC versjonen av 5 :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 http://www.gamespot.com/articles/rockstar-had-huge-volume-of-plans-and-ideas-for-gta-5-that-didn-t-make-the-cut/1100-6416916/ Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 I et tidligere intervju med Dan Hauser - før GTA V kom - ble det sagt at når de slipper et nytt GTA har de allerede begynt planleggingen av neste GTA. Med begynne planleggingen menes ikke at de da vet hovedpersoner og byer, men at de begynner jobben med å tenke på hvilken by de skal bruke. Først når de vet hvilken by de skal bruke finner de ut hvilke hovedpersoner som skal være med og hvilke historier de skal ha. Mtp at det var 5 år mellom GTA IV og GTA V, så tipper jeg vi ikke ser GTA VI før tidligst 2018 og uansett mot slutten av dagens konsollgenerasjon. Lenke til kommentar
Trezzy Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Hadde vært bra med forskjellige øyer som man kan ta fly,båt,bil osv til. Og turen må vare i sånn 5min (Real Time) Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Kunne tenkt meg en plass med flere byer sånn som san andreas og diverse små landsbyer her å der. Jo flere byer, jo lenger tid trenger dem, men det hadde vært fett med 3 storbyer i samme spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Kunne tenkt meg en plass med flere byer sånn som san andreas og diverse små landsbyer her å der. Jo flere byer, jo lenger tid trenger dem, men det hadde vært fett med 3 storbyer i samme spill. Og så kunne det vært slik at man må fly for å komme til de andre byene så når vi flyr ditt så blir det som når vi tar et fly fra for eksempel oslo til trondheim, hadde det ikke vært noe? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jo, det er kjempegøy å fly i tre kvarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå