Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Treg oppstart og kommer ikke inn på nettlesere.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noen problemer med min MSi pc. I det siste klarer jeg ikke å komme meg på noen nettlesere, men jeg får opp div spill som jeg kan spille via nettet. Det står også at jeg har full styrke på nettet, og av og til fungerer det og av og til ikke.. I tillegg er datan ganske så treig med å finne nette når jeg slår på dataen. Jeg bruker å vente i ca 5 min får jeg kan gjøre noe på den etter at jeg har skruvd på den. Noen som vet hva jeg skal gjøre og noen som kan gi meg tips til hva som kan være galt her.

Selv vurderer jeg å skru den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn til rep...

Noen som har opplevd noe liknende eller har peiling? Plis si meg hva du tror jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde være rimelig "selvforklarende". Last ned Google Chrome portable ved å trykke på den grønne "Download now" knappen. Installer ved å starte filen (velg en lokalisering som du husker). Når installeringen er ferdig så må du navigere til den installerte lokaliseringen og starte Chrome derfra.

Lenke til kommentar

Bare stapp en minnepenn inn på dataen også kopierer du de delene av C disken du ikke vil tape også overfører du. Kan være minnepenn eller en harddisk. Samma hva det er så lenge det blir kopiert. Deretter så går du inn på innstillingene også tilbakestiller du til fabrikk. Tenker nok at det hele skal løse seg ved dette :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...