Wuldig Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei, jeg har noen problemer med min MSi pc. I det siste klarer jeg ikke å komme meg på noen nettlesere, men jeg får opp div spill som jeg kan spille via nettet. Det står også at jeg har full styrke på nettet, og av og til fungerer det og av og til ikke.. I tillegg er datan ganske så treig med å finne nette når jeg slår på dataen. Jeg bruker å vente i ca 5 min får jeg kan gjøre noe på den etter at jeg har skruvd på den. Noen som vet hva jeg skal gjøre og noen som kan gi meg tips til hva som kan være galt her.Selv vurderer jeg å skru den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn til rep...Noen som har opplevd noe liknende eller har peiling? Plis si meg hva du tror jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Gjenoppretting til fabrikkinstillinger høres ut som en god plan. Alternativet er omfattende feilsøking som sannsynligvis tar lenger tid enn gjenopprettingen. Sørg for å ta backup av det du ikke vil miste. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg finner ikke hvor jeg skal ta gjenopprettingen henn. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvilket operativsystem er installert? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Klarte å gjennopprette den, men google chrome funker ikke, den står bare å bøffrer.. Må bruke exploerer, vet du hvordan jeg kan få fikset dette problemet. Har windows7 btw Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kan du teste Google Chrome Portable? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Kan du teste Google Chrome Portable? Kan du gi meg bedre beskrivelse, skal jeg laste ned det som kommer opp? den øverste? Hva skal den gjøre? Fikk opp linken, men det i explorer som jeg bruker nå Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det burde være rimelig "selvforklarende". Last ned Google Chrome portable ved å trykke på den grønne "Download now" knappen. Installer ved å starte filen (velg en lokalisering som du husker). Når installeringen er ferdig så må du navigere til den installerte lokaliseringen og starte Chrome derfra. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bare stapp en minnepenn inn på dataen også kopierer du de delene av C disken du ikke vil tape også overfører du. Kan være minnepenn eller en harddisk. Samma hva det er så lenge det blir kopiert. Deretter så går du inn på innstillingene også tilbakestiller du til fabrikk. Tenker nok at det hele skal løse seg ved dette 1 Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Takk birger, du har peiling på data ser jeg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Fikset det seg for deg? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Fikset det seg for deg? Jupp den begynner å bli treg igjen så jeg vet ikke hva jeg gjør galt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå