Roar Kneppen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Mot en fremmed horisont 6a Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er et nydelig bilde Roar det er som en bli sugd inn i bide, flott. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei Roar:) og et riktig godt nytt år til deg:) Dette er kunst. Ikke mer å si om den saken:) Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei, Roar. Godt Nytt År til deg, også ! Et vakkert bilde, og jeg opplever det som tredimensjonalt, - som et hologram ! Når jeg ser på det, får jeg inntrykk av å være i rask bevegelse, - det minner litt om avslutningsscenen i Stanley Kubricks monumentale science fiction-film 1968: "2001: A Space Oddyssey". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Dette er virkelig lekkert! begir meg ikke inn på noe analyse, for kan finne på å si så mye rart... Men et bilde for min vegg, JA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg