Enhjørningen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det å velge yrke er noe av det vanskeligere i livet hvis man ikke har noe klart fra ung alder. Jeg ville definitivt gått ut fra interesse fremfor lønn. Hvis du kunne tenke deg å kjøre buss bør du undersøke det nærmere. At du er skolelei nå bør ikke være med i beregningen. Husk at du skal jobbe i over 40 år. At du er litt lei av skolen nå bør du i så fall bite i deg. Ikke velg utifra hva som er enkelt med tanke på skole. Å gå på skole noen få år er verdt det så lenge du har mulighet til å gjøre noe du brenner for eller kan tenke deg resten av livet. Det er vanskelig å gi tips om skolegang og yrkesvalg. Tenk selv gjennom hva du vil, og hva du kan tenke deg i fremtiden. Om det innebærer noen år med teori så er sluttresultatet verdt det, selv om du synes det er kjedelig eller uinteressant nå. 2 Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Man må vel være 24 for å bli bussjåfør. Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Tror jeg ville vært 24 innen jeg rekker å ta et 280-timers kurs... Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå