sn0dig Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 HAHAHAHA. Sorry, men så full er jeg ikke. 4 Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 LOL, nei det var å overdrive! Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Barbie Girl: den beste låten noensinne? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det dårligeste forsøket på å trolle noensinne tenker jeg at vi ser. 1 Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Troller ikke! Forsøker bare å få dere til å smile! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hun har betydd utrolig mye for meg også. Enig med op. Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Hun var i en ustabil periode da kan man si. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 En god nummer to etter Justin Bieber Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Alle disse artistene speiler bare betrakteren - den som ser så interessert på alle typer "britneyer", ser egentlig på seg selv og sånn verden virker å være, altså; helt på tyttebærtur ikke er det musikk, og ikke er det levende mennesker Når skinka til den jomfrulige britney er ferdig tygd og spyttet ut, står det en ny britney klar å viser frem kjøttstykkene sine ... De kommer og går, og glemmes uten at vi har sett dem i det hele tatt - tomhet på tomhet på tomhet .. men det er nå ganske fine rytmer satt til da ... Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Alle disse artistene speiler bare betrakteren - den som ser så interessert på alle typer "britneyer", ser egentlig på seg selv og sånn verden virker å være, altså; helt på tyttebærtur Jupp.. føler vi er inne i en veldig overfladisk tid, men som med alt annet må vi komme oss igjennom det, for å forhåpentligvis lære og ta det til et bedre steg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå