Complexity Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva er tilbudsprisen i morgen? En bedre utgave av den modellen går for 7000kr hos komplett og hifi-klubben: http://www.komplett.no/samsung-46-3d-led-smart-tv-ue46f6505/777081 4 tusen (prisen er oppdatert på linken nå) Fikk selv tak i en slik i dag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Endte opp med LG PH50660V 50" Plasma 3DTV i salget hos Siba. Meget fornøyd med en så god tv til 5490,-. Veldig gode farger etter litt miksing og triksing, og svartnivået er upåklagelig. Synes denne tv-en absolutt matcher den jeg har på jobben, en Panasonic TX-P50ST60Y 50" Plasma 3DTV som også er adskillig dyrere. Slankere og finere design også, etter min mening. Bra interface og enkelt oppsett, men et minus for noen er at det ikke følger med 3D-briller. For min del er 3D forbeholdt kino.Det største minuset er at tv-en ikke har innebygget Wi-Fi, og at man må kjøpe en USB dongle i tillegg. Den er til gjengjeld ganske billig (290,-), i hvert fall billigere enn konkurrentene sine.Alt i alt en tv jeg vil anbefale sterkt til de som liker plasma og vil ha mange tommer i forhold til pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå