foenix Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Butikkene åpner i 7-tiden 2. nyttårsdag. Er det noen som vet om man bør være tidlig ute for å sikre seg et TV-apparat? Pleier folk f.eks. å stille seg i kø før dørene åpner? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jobber på ett på torsdag og svaret er ja. Det er alltid kø ved dørene og TVer går først. Går typisk 30 inn 0700 og kjede har typisk 20-30 Tver. Kan ikke komme 9 iaff. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 I Hvilken butikk og hvilken tv har du tenkt å kjøpe deg ? Lenke til kommentar
dovring Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har også planer om prøve å få kjøpt en tv i morgen klokken 07.00 Har ikke prøvd meg på slik salg før.. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg også hadde planer om dette.Ser bla. at Samsung 8005 er på tilbud. Noen som vet hvorfor denne er på tilbud? Er det fordi det kommer noe nytt som "alle" må ha i 2014 og må da bytte tv snart uansett. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Samsung sine lanseringer kommer vel ofte på begynnelsen av året, høyt priset men detter fort ned. Samsung har bra design og gode TV-er men rent bildekvalitetsmessig er de ikke mye over middels i klasse, kanskje under. Det er heller ikke de store oppgraderingene på bildekvalitet fra en modell til en nyere i toppklassen. Tilbudet på under 12 000 kr er absolutt bra, tipper etterkommeren vil minst koste det dobbelte (eller mer) rett etter lansering men er nok ikke verdt de i forhold til denne. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Samsung sine lanseringer kommer vel ofte på begynnelsen av året, høyt priset men detter fort ned. Samsung har bra design og gode TV-er men rent bildekvalitetsmessig er de ikke mye over middels i klasse, kanskje under. Det er heller ikke de store oppgraderingene på bildekvalitet fra en modell til en nyere i toppklassen. Tilbudet på under 12 000 kr er absolutt bra, tipper etterkommeren vil minst koste det dobbelte (eller mer) rett etter lansering men er nok ikke verdt de i forhold til denne. Sitter med samme følelsen. 12 000,- kan jeg faktisk bruke på en TV som har fått best i test i de fleste tester Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg også hadde planer om dette. Ser bla. at Samsung 8005 er på tilbud. Noen som vet hvorfor denne er på tilbud? Er det fordi det kommer noe nytt som "alle" må ha i 2014 og må da bytte tv snart uansett. Det er en knall TV, den har også en dyrere designutgave med annen alu-fot men den på salg er finere i mine øyne. Ja det kommer nye tver, 9serien med 4K , ikke noe man har bruk for. Den på salg er den jeg ville ha kjøpt idag uansett, salg eller ikke. Har en 46" av den også fra august. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er en knall TV, den har også en dyrere designutgave med annen alu-fot men den på salg er finere i mine øyne. Ja det kommer nye tver, 9serien med 4K , ikke noe man har bruk for. Den på salg er den jeg ville ha kjøpt idag uansett, salg eller ikke. Har en 46" av den også fra august. Har du link? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 http://www.expert.no/aktuelt/aktuelt-lyd-og-bilde/nye-modeller-fra-samsung/?q=samsung%209000 Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er en knall TV, den har også en dyrere designutgave med annen alu-fot men den på salg er finere i mine øyne. Ja det kommer nye tver, 9serien med 4K , ikke noe man har bruk for. Den på salg er den jeg ville ha kjøpt idag uansett, salg eller ikke. Har en 46" av den også fra august. Ikke bruk for 4K, du snakker vel for deg selv da? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Nja man kan se de nye filmene netfliks kommer med og hva annet? Hadde jeg hatt en slik tv i stua nå måtte jeg ha googla for å finne noe å se på. Men for all del har man 4k-tv rett ut av veggen så for all del kjøp slik tv nå. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Nja man kan se de nye filmene netfliks kommer med og hva annet? Hadde jeg hatt en slik tv i stua nå måtte jeg ha googla for å finne noe å se på. Men for all del har man 4k-tv rett ut av veggen så for all del kjøp slik tv nå. Er vel ikke bare Netflix... har vel diskutert dette tidligere. Rart ikke de som er intressert i TV-er faktisk ikke klarer å se hvilken nytte 4K har på PC og bilder i tillegg. Når jeg i fremtiden skal investere i en ny TV vil jeg ikke drømme om å kjøpe en uten 4K oppløsning... kjøper man en dyrere TV så skal man vel heller ikke bare ha den i 2014 men trolig flere å fremover, da blir det litt korttenkt å påstå man ikke har bruk for 4K. Endret 1. januar 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Samtidig er det åpenbart at de som kjøper 4K TV i dag kjøper "førstegenerasjons" tech, men for all del, betatestere er viktig Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Nå skriver vi i en tråd hvor noen vurderer denne tven pga et salg. Neppe samme kunder som blar opp 2-3 ganger prisen for en 4K Vurderer 9000serien selv, ser de har falt opp mot 20k på noen mnd. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Samtidig er det åpenbart at de som kjøper 4K TV i dag kjøper "førstegenerasjons" tech, men for all del, betatestere er viktig Bra argument hvis 4K var en ny teknologi... ingenting nytt teknologimessig, kun oppløsning på skjermen. Lenke til kommentar
Olanskii Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Far vurderer å kjøpe denne på tilbud hos expert i morgen. Han trenger ikke all verdens av funksjoner men den burde ikke være "ubrukelig" etter fem år. http://www.expert.no/led/samsungue46f6345sbxxe46ledtv/p/10429/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Bra argument hvis 4K var en ny teknologi... ingenting nytt teknologimessig, kun oppløsning på skjermen. Samme kretser som skal manipulere den høytoppløste kilden og da eller...? Tror ikke det Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Far vurderer å kjøpe denne på tilbud hos expert i morgen. Han trenger ikke all verdens av funksjoner men den burde ikke være "ubrukelig" etter fem år. http://www.expert.no/led/samsungue46f6345sbxxe46ledtv/p/10429/ Hva er tilbudsprisen i morgen? En bedre utgave av den modellen går for 7000kr hos komplett og hifi-klubben: http://www.komplett.no/samsung-46-3d-led-smart-tv-ue46f6505/777081 Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Samme kretser som skal manipulere den høytoppløste kilden og da eller...? Tror ikke det Sikkert nye kretser som det er med alle nye TV-er, også med samme oppløsning. En fin parallell vi kan trekke er vel oppløsningen på mobiler og nettbrett. Man pøser på flere piksler uten problem nettopp fordi at man bruker kjent teknologi. Hvorfor skal det være annerledes med TV-er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå