Olav Leistad Hove Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ønsker alle et godt nytt år! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 DAGENS BILDE: Hva er bedre enn å starte året med et flott bilde av fyrverkeri? Dette bildet gnistrer av farger og krutt, det er nesten så vi kan høre lyden av fyrverkeriet også. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Hello Kjersti! Godt nytt år til deg og alle i Akam! Og takk for at nyttårsbildet mitt får være "Dagens bilde". Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei, Olav. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Gratulerer med dagens bilde, og godt nytt år! Liker forresten godt skarpheten ved F/11 gir og dynamikken som ISO 100 gir. Samt, rammingen og motivet var også bra! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Gratulerer med dagens bilde. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Gratulerer med dagens bilde ! Flott !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Tusen takk Albert, Jan Erik, Kai Petter og Tove! Kommentar til deg Jan Erik: Det overrasket meg at jeg kunne bruke så liten blender og så lav ISO under denne fotograferingen. Grunnen er at jeg sto så pass nær og fotograferte oppover. Det er jo kraftig lys i disse sakene så jeg måtte justere ned i forhold til det jeg trodde var riktig. Disse "batteriene" har jo flotte kreasjoner så slik sett savner jeg ikke pinnerakkettene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg