Skrueduck Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Pinneraketter forårsaket branner, men det var noe annet enn det bakkefyrverkeriet i dag! 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nå er jeg så glad det er over for denne gang. For et lurveleven 3 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nå er jeg så glad det er over for denne gang. For et lurveleven +1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Før hadde man gjerne noen pinneraketter og noe bakkefyrverkeri, eller man blåste alle pengene på ett scud-missil (som ofte skuffet). I disse dager stiller alle opp med minst hvert sitt Stalin-orgel. At privat fyrverkeri enda er lov, er egentlig et vektig argument mot demokratiet. Endret 31. desember 2013 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Er glad jeg også. Nyttårsaften i ensomhet er trist! Scud missil huser jeg ikke. Edit: "Husker". Litt for mye alkohol. Endret 31. desember 2013 av Skrueduck Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Synes det smeller like mye som det alltid gjør jeg. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Savner både gode gamle pinner og gode gamle SMS-er. 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Savner både gode gamle pinner og gode gamle SMS-er. Som ikke kom fram før to dager etterpå 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Som ikke kom fram før to dager etterpå Akkurat. Det var litt sjarm over å prøve å sende en sms 19 ganger. Mye mer sjarm enn "godt nyttår alle sammen" på Facebook Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Var mye mer leven for noen år siden da raketter var lov. Da gikk jommen meg hele dagen ganske radig unna med knall og smell. Er fortsatt endel som fyres av i løpet av dagen, men i mye mindre grad. Selv droppet jeg fyrverkeri da rakettforbudet kom, og greit nok er det. Er jo veldig bortkastede penger å drive med slikt og bakkebatterier er ikke like artig som raketter. For å få skikkelig smell må man uansett opp i profesjonell-klassen som ligger litt utenfor i både pris og tilgjengelighet for de fleste. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ellers er jeg enig i at det var litt mer koselig med SMS/MMS istedet for dagens kjedelige Facebook posts. Fikk faktisk ikke en eneste SMS på nyttårsaften i år. (Ikke at jeg sendte noe selv heller da..men droppet hvertfall den gørr kjedelige Facebook posten) 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Savner både gode gamle pinner og gode gamle SMS-er. Går fremdeles i SMS her! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Akkurat. Det var litt sjarm over å prøve å sende en sms 19 ganger. Mye mer sjarm enn "godt nyttår alle sammen" på FacebookSnapchat var nede en stund. Endret 1. januar 2014 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg posta på facebook og sendte sms jeg.. Men var litt stress for kunne ikke masseutsende fordi 10 var maks antall mottakere fant jeg ut -.- Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg posta på facebook og sendte sms jeg.. Men var litt stress for kunne ikke masseutsende fordi 10 var maks antall mottakere fant jeg ut -.- Jeg forstatt ikke funnet ut hvordan jeg gjør det. Jeg kan foreløbig bare sende en og en. Null stress. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Går fremdeles i SMS her! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Savner pinnerakettene ekstremt mye 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Best da snapchat og tinder ikke fantes Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 For å ikke glemme I instagram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå