Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Et spørsmål om overdose

Frkwhiteangel

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurer bare på et enkelt spørsmål ( pga noen jeg kjenner tok en overdose (paracetanol) og ligger nå på sykehuset) etter å ha tatt 38 paracet tabeletter ( blir da 19g ) og dro ikke på sykehuset før døgn 1 - 2 eller noe.

Hvor lenge kan jeg forvente at vedkomne ligger på sykehuset? hvordan vil det gå? et par dager? uker?

Endret av Frkwhiteangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir minst liggende på sykehuset 2 dager til tenker jeg, men antageligvis mer.Pluss avrusning eller psykologisk hjelp (kommer an på hvorfor personen tok tabelletter) vet ikke hvor lenge personen må være på dette, kommer Ann på situasjon og forbedringsnivå. Du kan kanskje besøke h*n snart, vet heller ikke hva som gjelder for dette.

Endret av Tutti Frutti
Lenke til kommentar

Dosen og tidsløpet du snakker om kan medført lever og nyreskader.

alder og tidligere sykehistorie vil nok ha en del å si på om psykiatrisk innleggelse vil bli aktuelt.

hva mener du med avrusning egentlig tutti frutti ?

iallefall å gi en tidsramme uten å ha flere opplysninger blir vanskelig.

om dette er en nær venn fokuser heller på å være der for vedkommende du

Lenke til kommentar

Noen flere uker på sykehus, eller 2(ish) dager på sykehus og deretter andre steder?

bare nyskjerrig.

takk :)

Vedkommende blir på vanlig sykehus til hun er utenfor fare og ikke lenger trenger behandling på sykehus, eller rett og slett er død av skadene. Deretter blir det sikkert et opphold på psykiatrisk sykehus. Som heldigvis er et mye koseligere sted å være.

Anonymous poster hash: f1024...7bb

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...