Uderzo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jepp okay, hva er da strømforbruket i forhold til 4 vs 8? Så du linken min og den jeg kunne tenke meg, liker større skjerm. Alle er opptatt av vekten, det er ikke jeg. De små maskinene er over priset på grunn av at alle vil ha dem. Sorry skal ikke mase mere. Edit: Du trenger ikke å sitere meg, jeg ser hva du skriver. Hvis du mener RAM, ingenting, hvorfor spør du om det? Men herre min hatt, denne tråden handler ikke om dine behov. TS var ute etter en laptop med god batterikapasitet som skulle brukes til photoshop. På bakgrunn av det og det faktum at laptopene han vurderer også er portable, så regner jeg med at portabilitet er viktig. Et beist, som sikkert gjør en bedre jobb på grunn av raskere hardware, på 4.1kg, er ikke det han er ute etter. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Som jeg sa skal ikke mase mere. Men takker, lærte noe nytt i kveld. Endret 1. januar 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Hvis du mener RAM, ingenting, hvorfor spør du om det? Men herre min hatt, denne tråden handler ikke om dine behov. TS var ute etter en laptop med god batterikapasitet som skulle brukes til photoshop. På bakgrunn av det og det faktum at laptopene han vurderer også er portable, så regner jeg med at portabilitet er viktig. Et beist, som sikkert gjør en bedre jobb på grunn av raskere hardware, på 4.1kg, er ikke det han er ute etter. hehe - nei, du har rett, med en stasjonær med i7 hjemme da haswell, og en cintiq companion, så er jeg veldig godt dekket. Men savnet etter bærbar var der, og i5 med 8gb minne og ssd på pci går nok helt fint Men takk alle for input (mistenker jeg har irritert noen selgere av bruktutstyr også på veien med å nedvurdere i7'ene deres) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Som en update: Ja, Intel HD4000 kan kjøre Cintiq 13,3. Og 8 GB ig I5 holdt i massevis for photoshop. Nå må jeg bare vurdere om jeg skal øke SSD disken, kanskje spare til PCI 480 GB e.l. For ssd: vil denne gå forresten:http://www.mpx.no/crucial-m500-ssd-480gb-msata-30/780542 Endret 4. januar 2014 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå