Smirnoff Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Joda, folk her vet jo alt om dette nå, og det er vel her til lands vanskelig å få tak i en slik møkka-PSU om man ikke handler fra de mindre populære butikkene. Men morsom lesing læll. http://hardwareinsights.com/wp/the-2013-el-cheapo-power-supply-roundup/ Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jepp, det var morsom lesing. Og det å spare på PSU har jeg ikke gjort enda. Har en Antec Truepower 1000W (tror jeg den heter da), husker ikke når jeg kjøpte den, men det begynner å bli noen år siden, still going strong. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg husker da det plutselig en periode kom en del PSU-er som oppgav peak-effekt og de problemene det medførte. Jobbet som tekniker da. Ble litt å forklare. Edit: Altså... de oppgav bare effekten. Ikke problemene. Endret 31. desember 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Husker jeg hadde en Hiper Type-R 580W i den første Pc'n jeg bygde. Som de fleste andre som hadde denne dritten, så tok også min kvelden. Etter dette så ble det å bruke litt ekstra kroner på en god PSU. Endret 4. januar 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg husker da det plutselig en periode kom en del PSU-er som oppgav peak-effekt og de problemene det medførte. Jobbet som tekniker da. Ble litt å forklare. Edit: Altså... de oppgav bare effekten. Ikke problemene. Q-Tec. Og Hiper som FiveInline nevner. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Min lengst levende PSU er en Q-Tec 350 watter,den er rundt 10år,virker fortsatt. Min kortest levende PSU var en Seasonic X760Gold,den tok kveld etter 4-5måneder. Seasonicen var jeg nok bare uheldig med,fikk pengene igjen seff,fabrikasjonsfeil/svakhet. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg har også hatt billige PSUer som har levd en stund, men problemet er ikke at de nødvendigvis dør med en gang (fordi man som oftest ikke belaster dem mye), men at de leverer strøm full av rippel som sakte men sikkert dreper utstyret det er koblet til. Jeg hadde ofte problemer med harddisker og minnebrikker som utviklet feil. Dette stoppet så godt som helt da jeg byttet til å bruke skikkelige PSUer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå