Skogslik Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Prøvde meg på servern i går, og må si det virket som en veldig fin server og spille på! Ble ikke drept en eneste gang selv om jeg møtte folk, nytt for meg Litt trist at huset jeg bygget er borte nå etter wipen, men får sette igang igjen på nytt senere i dag. Lenke til kommentar
christoff Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 ble raida i natt jeg ,så mista alt Er det ikke så vanskelig og få tak i c4? Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Hei Christoff, måten å få C4 på er som i Vanilla Rust! Du kan få det av drops(sjeldent) og crafte dette. Mengden C4 som noen ganger trengs for å ta seg inn i et bygg, trenger ikke være stor. Det tar som regel aldri mer enn 2 C4 til for å ta ned en metaldør. Mens en velplassert C4 kan ta ned en trevegg alene! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Det er nå mulig å søke som administrator på vår server, hvordan dette gjøres kan du se på vår facebook side. Dette stenger i morra klokken 23:00, og svaret vil bli gitt ut på torsdag! - Noctis Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Tre nye admins har nå blitt lagt til på serveren! Disse tre nye adminsa er "Dryland Warlord" "Riddick" og "Frozrr"! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 arena event i dag klokken 21:00 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Ny server forum laget: www.dryland.tk - her skal du kunne alt av informasjon, evt. spørre rundt serveren ! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Serveren ble "wipa" i natt, slik som alle andre servere. Dette fordi det var noe kluss med nye patchen og gamle save filer. Bare for å presisere så var det ikke vår avgjørelse i det hele tatt, men dette er noe vi må regne med siden serveren er i alpha! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Vi har nå kjøpt en enda større server(250slots), hos en PlayRust.EU(offisielle provideren). Serveren skal være enda mer stabil nå, i tillegg så har vi tilgang til dev. oppdateringene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå