TMB Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Hei, kjapt spørsmål. Har i dag disse to og vil utvide med 8GB til. Kan jeg da kjøpe disse (av den enkle grunn at de er billigere), eller vil det funke dårlig sammen med de jeg har? Eneste forskjellen jeg kan se på Kompletts sammenligning er at de jeg har kjører på 1.65v mens de andre kjører på 1.5v Takk Endret 31. desember 2013 av TMB Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er ikke lurt å blande forskjellige ram-brikker. Ville heller gått for å kjøpe et par til av de du allerede har! Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 RAM burde man egentlig kun kjøpe i hele sett, da man i prinsippet skal få brikker som er testet og garantert å kjøre sammen. Det er nemlig ikke alltid tilfelle selv om man kjøper "like" brikker. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Som regel går det helt flott. Hovedkortet justerer seg som regel automatisk etter de "dårligste" brikkene. Noen hovedkort kan til og med justere de forskjellige parametrene på hver enkelt brikke. I aller verste fall må du kanskje benytte deg av angreretten. Jeg har bygd og oppgradert et hav av PC-er og har enda ikke opplevd problemer grunnet forskjellige brikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå