Kebab GUD Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Alle har vel hørt ryktene om Alfa Romeo .. men er det virkelig så ille? jeg vurdere å kjøpe en 1998-2000 modellk Alfa Romeo 156 1,6 TS eller 1,8 TS .. (det kommer helt ann på pris, KMstand, osv osv) men er de virkelig så full av feil som folk sier? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 vet ikke, men en kompis ble helt forelsket, kjørte alfa romeo med kjøreskole. Mye kjøreglede! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 det er vel omtrent som med skoda... har et heller dårlig rykte pga. et par modeller som gikk i dass, men de har skjerpet seg og klarer no å lage biler som flytter seg (og mer enn det) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 alfa har jo et godt rykte på motor og sånt .. problemet medf alfa er det ryktet med mye feil .. (altså den skal liksom være det nøyaktige motsatte av Japanerene ) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 det er vel omtrent som med skoda... har et heller dårlig rykte pga. et par modeller som gikk i dass, men de har skjerpet seg og klarer no å lage biler som flytter seg (og mer enn det) Huff Scoda, gamlingen kjøpte ny Octavia for 2 år siden og det har ikke vært annet enn feil på den. Alfa Romeo har jo endel sporty biler og jeg har ikke hørt/sett noe særlig negativt på lenge. NAF bladet Motor hadde nylig en test der det var listet opp værstingene med mest feil og de som gjorde det bra, se om du finner den testen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg trur at Alfa Romeo ryktene ikke er noe å være redd for. Ikke på nyere Alfa'er hvertfall. Det er heller ifra de gamle som ryktene ahr oppstått, så jeg trur ikke det er noe galt i de nye (Alfa's seksere er forresten en av verdens beste, på høyde med BMW's ) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Satt på en kjerring sin Alfa... Gammal rød en.... MASSe feil på den... Ene dørhåndtaket virka ikke... Turboen Var... ja nok om turboen.... MAsse feil + den hadde vært på mange dyre reparasjoner... Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Synes grillene og fronten er direkte stygge. Ellers vet jeg ikke, har aldri kjørt en, har vært passasjer da. Har ikke noe til overs for italienske biler, overpriset mener jeg. Sats heller på en japsebil, mindre vedlikehold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå