TMB Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Heisann. Min kjære har en bærbar av typen Acer 8951G som jeg nylig byttet ut harddisken med en SSD i. La merke til at den har en ekstra harddisk-slot, og tenker da å sette inn den gamle systemdisken der. Saken er da at jeg trenger to ting; en festebrakett og en kabel (kombinert S-ATA og strøm). Problemet er at dette ikke er å få tak i i Norge, eneste stedet jeg har funnet er fra itec4less.com (her og her) men de sender ikke utenfor USA/Canada. Jeg fant de på eBay (én listing hver, men forskjellig butikk) her og her, men med frakt så blir jo dette helt ufattelig dyrt for to så små ting. Jeg tenkte å sende en mail til Acers norske kundeservice og spørre om de var å få kjøpt, men finner ingen e-postadresse, kun et kontaktskjema hvor man må skrive inn alt mulig rart som hvor og når den ble kjøpt etc.. blir så tungvindt. Noen som har noen tips? Akkurat nå er disken koblet til via et HDD-kabinett med USB men hadde jo vært greit å få den på plass inni maskinen når det faktisk er mulig. Takk! Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kabel og festebrankett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå