Gardr Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg er usikker og vil vite hva som er målenummer. Har to 'kandidater' i sikringskapet mitt. Begge er på annerledes metall en resten av informasjonen i skapet. Begynner noen gang nummera på AAK ? For det ene har dette foran talla. Men siden det er målernummer - skal det bare bestå av tall? Hvor mange sifre pleier det å være? Endret 31. desember 2013 av Gardr Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Målernummeret kan du få fra netteier om du er usikker. Endret 31. desember 2013 av Llandari Lenke til kommentar
Gardr Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Ah, glemte å si at jeg leier og skal gi det til huseier - og vil helst ikke at han skal vite at jeg er usikker. Om jeg ikke sender inn i dag, og ringer strømtelefonen til torsdag - vil jeg rekke det før de "estimerer" fakturaen til huseier? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Må vel lese av senest idag(1.jan.) og sende det inn for at de ikke skal estimere. Slik er det hvertfall hos min leverandør. Lenke til kommentar
Gardr Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Takk for svar - heldigvis ordna det seg bare ved å ringe tidlig på dagen 2. januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå