Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Taxi rygget i meg


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Jeg har registreringsnummer til en taxi som rygget i bilen min på en bensinstasjon. Bilen hans fikk mindre skader på bakre støtfanger mens han traff og bulket/ripet min bil ved venstre fremlys. Han kan umulig ha sett bakover mens han rygget..

 

Jeg har ringt taxiselskapet som satte meg over til teamleader som satte meg over til sjåføren, som igjen bagatelliserte det hele og ville jeg bare skulle glemme det og late som ingenting.

 

Jeg er ikke eier av bilen, jeg låner denne og leverer den ikke tilbake i bulket/ripet tilstand. Jeg kommer til å forlange at taxiselskapet utbedrer skaden, dersom bileier ønsker det.

 

Noen som har vært borti lignende uhell før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har registreringsnummer til en taxi som rygget i bilen min på en bensinstasjon. Bilen hans fikk mindre skader på bakre støtfanger mens han traff og bulket/ripet min bil ved venstre fremlys. Han kan umulig ha sett bakover mens han rygget..

 

Jeg har ringt taxiselskapet som satte meg over til teamleader som satte meg over til sjåføren, som igjen bagatelliserte det hele og ville jeg bare skulle glemme det og late som ingenting.

 

Jeg er ikke eier av bilen, jeg låner denne og leverer den ikke tilbake i bulket/ripet tilstand. Jeg kommer til å forlange at taxiselskapet utbedrer skaden, dersom bileier ønsker det.

 

Noen som har vært borti lignende uhell før?

Ring tilbake og si du er på vei til å anmelde forholdet, regner med tonen blir litt anderledes da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skriv skademelding UMIDDELBART! Om motparten nekter, anmeld, UMIDDELBART. Du bør også spore opp motpartens bil og få tatt bilder av den før han ev. rubber og pollerer bort alle spor. Selv små karosseriskader koster fort ganske mye å reparere, og du vil vel helst levere fra deg bilen du låner i samme stand som du fikk den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skriv skademelding som du innleverer til ditt selskap umiddelbart.

Lever anmeldelse av taxikusken, det er uansett fortjent.

 

Videre ville jeg definitivt kontaktet eieren, det er få drosjeeiere som er interessert i å ha sånne sjåfører.

Eierens navn får du ved å sende SMS til 2282 inneholdende "regnr AB12345"

Er det ikke et veldig vanlig navn kan man så finne nummer ut fra de opplysningene man får der.

 

 

Personlig ville jeg funnet taxikusken og skambanket han i stedet.. Eller løpt over taxien eller noe (det siste gjorde jeg etter at en taxikusk knakk antenna på en bil jeg hadde for noen år siden)

Endret av Snylter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...