salamishit Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Slips, fordi 90% av gutta på min alder bruker sløyfe.
Herr Brun Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Slips fordi det er pent. Sløyfe ser stort sett påtatt ut, og er strengt tatt ikke særlig pent i seg selv.
SIcario Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Slips. Veldig få mennesker klarer å "pulle off" sløyfe.
Coffee Break Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Slips. Veldig få mennesker klarer å "pulle off" sløyfe. Dette. Fryktelig lei alle de røde clip-on-sløyfene. Håper vi er ferdig med den trenden snart.
the_last_nick_left Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Sløyfe hvis du går i smoking, kjole og hvitt eller er klovn, slips ellers. 5
gard. Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Slips. Ser aldri et skikkelig sløyfe-antrekk. Ser for så vidt også veldig sjeldent et godt slips-antrekk. Og når noen først klarer å gjøre slips skikkelig, så klarer de antageligvis sløyfe også. For de som ikke klarer noen av delene så ser sløyfe mer dust ut. Endret 31. desember 2013 av gard. 1
Herr Brun Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Har man et antrekk hvor det "skal" brukes slips så bruker man selvfølgelig det, jeg tok det som en selvfølge at dette var snakk om til dress. Det kan for all del funke, typisk eksentriske, gamle menn med prikkete slips, men om du trenger å spørre så er det ingen tvil hva svaret er.
SIcario Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Ethan Desu fra The Armoury er vel et godt eksempel på at sløyfe kan funke til andre antrekk enn kun black tie, men han har vel også litt mer peiling enn folk flest.
Datasmurf Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Sløyfe, siden "alle" bruker slips. Selvfølgelig ikke clip-on, men ordentlige saker. Selv om det er et helvete å få det til pent.
Vice Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Sløyfe, siden "alle" bruker slips. Selvfølgelig ikke clip-on, men ordentlige saker. Selv om det er et helvete å få det til pent. What he said. Om man gjør det skikkelig er man nærmest garantert å få komplimenter fra begge kjønn etter min egen erfaring. For å få kompliment på slipset må det være noe ytterst spesielt med det og ofte er det uegnet å ta på seg et "fancy" slips. Å bruke "fancy" slips er også en hårfin balansegang mellom å se kul ut eller bare se ut som en tulling.
Herr Brun Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Personlig kler jeg meg ikke for å bli lagt mest mulig merke til, men hver sin smak. Påfuglstil er ikke min greie. Endret 31. desember 2013 av Herr Brun 1
Vice Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Ikke jeg heller, men det som er kult med sløyfe er at det er diskret samtidig som det ser bra ut og er mer spennende enn slips.
bas Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Slips. Sløyfe er tryhard hipster og ser bare fjollete ut.
St€rk Skrevet 1. januar 2014 Skrevet 1. januar 2014 Slips. Grunn: Alle bruker sløyfe for tiden, kan man takke James Bond og Skyfall for det?
arsenalfan Skrevet 1. januar 2014 Skrevet 1. januar 2014 Slips. Sløyfe ser for det meste klovn ut. Spesielt de svart og hvit-prikkete dressmann-sløyfene...
Datasmurf Skrevet 1. januar 2014 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har fortsatt ikke sett andre enn meg bruke sløyfe. Jeg har en rødspraglete, en. Kjøpt på min favoritt-klesbutikk, Børge Roan i Stavanger. Alle jeg har sett i år har brukt slips eller ingenting.
SIcario Skrevet 1. januar 2014 Skrevet 1. januar 2014 Det er bare å stikke innom et hvilket som helst 10. klasse-ball, så vil du få se masse "classy" gutter med clip on-sløyfe. Hvis du ikke har sett det før må du seriøst være blind.
Herr Brun Skrevet 1. januar 2014 Skrevet 1. januar 2014 Det er bare å stikke innom et hvilket som helst 10. klasse-ball, så vil du få se masse "classy" gutter med clip on-sløyfe. Hvis du ikke har sett det før må du seriøst være blind.Det kan jo være at den trenden ikke har kommet til Orkdal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå