aagesp Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nyttår i sol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei, Aagesp. Dette bildet har en "vårlig" stemning og optimisme som jeg synes er veldig fin ! Du kunne kanskje ha gjort de lyseste partiene noe mørkere, og de mørkeste noe lysere, - se egen melding om dette. Ha et Riktig Godt Nytt År ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Hei, Aagesp. Dette bildet har en "vårlig" stemning og optimisme som jeg synes er veldig fin ! Du kunne kanskje ha gjort de lyseste partiene noe mørkere, og de mørkeste noe lysere, - se egen melding om dette. Ha et Riktig Godt Nytt År ! Vennlig hilsen Albert. Takk for din tilbakemelding Albert, og et riktig Godt Nyttår til deg også. Jeg var inne på din tanke om å dra litt i spakene du nevner, men lot det være denne gangen. Jeg syntes stemningen i bildet ble noe forringet, men jeg skal se litt på dette senere i dag. Takk igjen. mvh Aage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg