AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Heisann. Jeg og en gutt jeg liker har hatt ubeskyttet sex to ganger. Første gangen for litt over en uke siden og andre gangen i går. Jeg har smerter i livmoren. Går ikke på p-piller. Ha jeg vondt fordi han er veldig stor og lang og dermed bunner meg, eller er jeg gravid? Anonymous poster hash: 65ab5...7a3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Bruk alltid kondom når du ikke går på p-piller! Løp til nærmeste apotek og få tak i en angrepille for igår. Om 14 dagerstid kjøper du en graviditetstest og sjekker om du er gravid. Og smertene er nok fordi han er så stor og har bunnet deg ja, men for å være sikker så ville jeg sjekka. Aldri ha sex uten noen form for beskyttelse! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Når hadde du mensen sist? Når forventer du mensen? Sjekk gjerne nå, men det kan vise seg å være negativt om hormonnivået i blodet er lavt. Jeg testet negativt dagen før forventet mens med datteren min og positivt på dagen for forventet mens! Kan kjøpe flere tester, teste nå og når du venter. Bruk alltid beskyttelse om du ikke er klar foe å bli gravid. Kondom er lurt også, finnes mye klamydia og skit der ute. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ikke spør på et forum. Vi kan ikke gjette oss frem til om du er gravid eller ikke når du har hatt ubeskyttet samleie to ganger. Ta ansvar og gå til noen som kan hjelpe deg hvis du er usikker, og ikke gjem noe for partneren din. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Testing er alltid svaret om man lurer. Alternativ to er å ta angrepille om det ikke har gått langt id og man absolutt ikke vil bli gravid. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Tusen takk for svar. Første gangen kom han ikke, andre gangen trakk han seg ut av meg rett før slik at han kom på rompa mi. Jeg forventer neste mensen i midten av neste månde. Jeg lurer på om det er farlig å bli bunnet for mye? Forde det er ganske smertefult, men samtidi deilig på en måte. Anonymous poster hash: 65ab5...7a3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg ville vært mer forsiktig i løpet av (ønsket) graviditet, ellers tror jeg bare det kan medføre at du blir litt øm. Ikke noe farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg