Gå til innhold

Til dere røykere! (kom med argumentene deres :D)


bjaa

Anbefalte innlegg

Jeg starta å røyke når jeg var 15/16. Begynte og røyke på fester og så balla det på seg.

Slutta for ca. et halvt år siden (er nå 23), og kunne ikke vært mer fornøyd.

Lukter ikke dritt lenger (du merker STOR forskjell når du slutter og røyke på

andre som røyker), mer penger, bedre kondis (bittelitt iallefall) ++

Noe av det som var litt morsomt når jeg slutta var at i pauser på jobb ol. så hadde

jeg plutselig ikke noe å gjøre....Før kunne jeg alltids ta meg en røyk.

Men det var vært det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
masse om røyking

jeg tror jeg starta, som mange andre, med festrøyking.. men så kom uvanen snikende da.. drikke kaffe uten sigg var utenkelig, drikke øl uten sigg var veldig utenkelig, pause på jobben uten sigg gikk bare ikke.. and the list goes on and on.. ;)

 

utrolig nok så har jeg mer eller mindre slutta nå. hadde tidenes skrekkopplevelse for et par uker siden. sigg smakte plutselig helt forj*vlig! jeg har ikke ord for hvor VONDT det var akkurat den dagen. men det funka. ugh blærk! bare av tanken... helt til neste fyllekule, sikkert... ;)

 

yay..

Lenke til kommentar

utrolig nok så har jeg mer eller mindre slutta nå. hadde tidenes skrekkopplevelse for et par uker siden. sigg smakte plutselig helt forj*vlig! jeg har ikke ord for hvor VONDT det var akkurat den dagen. men det funka. ugh blærk! bare av tanken... helt til neste fyllekule, sikkert... ;)

 

yay..

Hehe, vet hvordan det der er. Et par måneder etter jeg slutta

tok jeg et par trekk sånn bare for å se hvordan det smakte.

Det var ikke mye digg...Smakte aske! Fikk ikke akkurat lyst

til å begynne å røyke igjen da!

Lenke til kommentar

Noen som kansje kan komme opp med et forslag til hva man kan gjøre i stedet for å røyke når man f.eks. sitter foran dataen og ser på film, venter på bussen, eventuelt andre ting som kan virke litt langstrekkelig? (Ja, en røyk får lang ventetid til å gå fortere!)

Kom med et alternativ, ikke flaming!

Lenke til kommentar
Noen som kansje kan komme opp med et forslag til hva man kan gjøre i stedet for å røyke når man f.eks. sitter foran dataen og ser på film, venter på bussen, eventuelt andre ting som kan virke litt langstrekkelig? (Ja, en røyk får lang ventetid til å gå fortere!)

Kom med et alternativ, ikke flaming!

En cola på innerlomma fixer det meste, eller spill et spill på mobilen... hehe

Lenke til kommentar

Begynn å røyk du også!

Du blir medlem i verdens største klubb!!!

Hva røyke-klubben gjør for verden:

 

-Reduserer levealder

-Øker profitt til amerikanske-fascist-selskaper

-Finansierer slaveri

-Okkuperer areal som kunne vært brukt til å dyrke mat!

 

I tillegg får du mange goder som f.eks gul hud, brune tenner, råtten ånde, illeluktende klær og mye mere!

 

BEGYNN Å RØYK NÅ!, bli som alle andre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...