aither81 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei Tenkte skulle ha meg noen nye høyttalere. Har tenkt på Klipsch RF-62 Mk1 eller Dynavoice Challenger M-65 EX V.4 Noen som har noe formening om forkjell på disse 2 eller har et bedre alternativ til den prisklassen? Er det stor forkjell på lyd forhold til Klipsch RF-62 Mk1 og mk2? Takk for svar Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har ikke hørt veldig mye på M-65, men jeg tror absolutt at RF-62 vil være det beste valget. Klipsch lager veldig allsidige høyttalere som passer nesten like godt til alle sjangere, samt at de er veldig effektgjerrige, som gjør at du ikke trenger all verdens forsterkerier for å drive de. Det er definitivt forskjell på mk1 og mk2. Hvorvidt du vil merke forskjell på disse to kommer litt an på hvilke krav du setter, og hvilken høyttalerkarriere du har hatt tidligere. Slik som prisene ligger i dag mener jeg at mk1 definitivt gir mer lyd for pengene. Jeg ville heller oppgradert til RF-82 mk1 framfor RF-62 mk2. Komplett har for øyeblikket noen veldig greie priser på både RF-62 og RF-82. Hvilken forsterker skal du bruke til disse? Lenke til kommentar
aither81 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Har denne modelen her sony str- dh520 http://www.sony.no/product/hcs-home-cinema-receiver/str-dh520/technical-specifications#tab Takk for godt svar Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kommer nok til å spille greit med den forsterkeren, men du vinner nok mye med å oppgradere til noe grommere i fremtiden! Men da har du jo en oppgradering å se frem til om kanskje et år eller to når du har lyst på noe mer. Lenke til kommentar
aither81 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Takk for god hjelp , da skal jeg se på ny forsterker fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå