Ida Oftebro Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Tror dagens 4G-nett vil være sprengt i 2020.Nå begynner 5G-kappløpet Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Har hatt EDGE dekning i et sentralt strøk i ti år nå, så har sluttet å krysse fingrene for ny teknologi. 5 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hva med å fullføre 3G over litt flere deler av landet først? 6 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Om de nå endelig bygger, bør de gå rett på 4G. Litt sent for 3G nå. 1 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 "I bransjen kalles dette latency." "Nokia Siemens networks ser for seg 5G som et nett der ventetiden er tilnærmet null. " Hvilken bransjer er hw-nettverket i (jeg nekter fortsatt å kalle det tek-nettverket)? Møbelbransjen? 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Gi meg nå først stabilt EDGE over hele linja. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) "I bransjen kalles dette latency." "Nokia Siemens networks ser for seg 5G som et nett der ventetiden er tilnærmet null. " Hvilken bransjer er hw-nettverket i (jeg nekter fortsatt å kalle det tek-nettverket)? Møbelbransjen? Og hva i alle dager mener du med dette? Bransje? Prøver du å få frem et poeng om at HW er i feil bransje siden de har brukt to forskjellige referanser til termen "Svartid"? Hvis ja, hvorfor? Endret 2. januar 2014 av IceBlitz Lenke til kommentar
asshole Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 GSM er det eneste som er stabilt nok til tale i alle fall. Har hatt masse prakk med Galaxy S3 som står på auto (GSM eller WCDMA) der løsningen alltid er å tvinge GSM for å i det hele tatt klare å føre en samtale. Hadde det bare vært mulig å valgt GSM for tale og WCDMA for data så hadde det vært greit, men nei, det går visst ikke. Jeg foreslår å skrote alt untatt GSM og starte forfra, for nå er de på ville veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg