Lindquist93 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hvordan kan jeg komme i kontakt med nye venner? Jeg har flyttet fra vestlandet til Østfold for ca 1 år siden, men har ikke gått skole elns for og møte nye kompiser. Før jeg flyttet var jeg sosial, og mye på fest. Også ganske populær. Men siden jeg flyttet har jeg kun blitt kjent med dem jeg jobber med, som er 2 stk på 40 år... Begynner å bli temmelig lei nå, mtp at jeg egentlig er en ganske sosial type...Noen tips? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er det noen aktiviteter der du bor nå? Da kan du jo melde deg på en, slik blir man kjent med mange nye Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Er det noen aktiviteter der du bor nå? Da kan du jo melde deg på en, slik blir man kjent med mange nye Ja det er jo fotball, som jeg er ganske god i. Problemet er bare at jeg har gått veldig lei av det, og liker meg bedre som tilhenger :/ Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ja det er jo fotball, som jeg er ganske god i. Problemet er bare at jeg har gått veldig lei av det, og liker meg bedre som tilhenger :/ Da kan du jo sitte på tribunen å heie. Slå av en prat med sidemannen da får du sikkert nye venner Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Da kan du jo sitte på tribunen å heie. Slå av en prat med sidemannen da får du sikkert nye venner Er ikke så lett med folk i 20 års alderen det da, men jeg kan absolutt prøve Takk for svar Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Og skape nye venner er ganske vanskelig sammenlignet med andre land, det letteste og sikreste vil jeg tro er å bli kjent med venners venner, skjønner jo at de kanskje er litt eldre, men siden de du kjenner er så gamle kanskje de har eller kjenner noen som har barn på din alder. Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Og skape nye venner er ganske vanskelig sammenlignet med andre land, det letteste og sikreste vil jeg tro er å bli kjent med venners venner, skjønner jo at de kanskje er litt eldre, men siden de du kjenner er så gamle kanskje de har eller kjenner noen som har barn på din alder. Del av problemet er at jeg ikke har noe venners venner her heller, da alle bor på andre siden av landet. Ingen av dem har det. Har diskutert det med dem Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er også flyttet på ny plass. skal starte å trene, så kanskje jeg møter noen der. Hvordan er det å dra på byen alene? Skal også finne meg en jobb Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Er også flyttet på ny plass. skal starte å trene, så kanskje jeg møter noen der. Hvordan er det å dra på byen alene? Skal også finne meg en jobb Dra på byen alene vil nok føles alt for feil for min del... Er også ganske dårlig til å starte og føre samtaler, men når jeg blir litt kjent med folk så går kjeften i et sett da Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ja sant nok, men å dra på fotballpub funker kanskje bedre? Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Ja sant nok, men å dra på fotballpub funker kanskje bedre? Jeg har faktisk vært det 2 ganger, men alle er med sine allerede. Også er de fleste litt for gamle for og si det sånn Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Har dere flere fotballpuber? Her er det mange unge folk som ser kamp på pub Når jeg var i oslo nå i starten av desember så var jeg på olearys. Der var det mange unge folk Også på bohemen var det mange eldre, litt harryfolk også Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Har dere flere fotballpuber? Her er det mange unge folk som ser kamp på pub Når jeg var i oslo nå i starten av desember så var jeg på olearys. Der var det mange unge folk Også på bohemen var det mange eldre, litt harryfolk også Hmm, ja jeg bor jo midt i mellom Sarpsborg, Fredrikstad og Halden så burde være nok av puber! Skal undersøke det litt jeg Takk for svar! Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Noen andre som vet om måter man lett kan bli kjent med nye folk i østfold området? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har du bil? Du skal ikke kjøre langt før du treffer rånere. Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Har du bil? Du skal ikke kjøre langt før du treffer rånere. Kjører en ganske heftig og strøken 940 Turbo så det er nok ikke feil! ^^ Hvordan skal jeg ta intiativet da? Noen tips der? Virkelig ikke bra på sånt Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Har du bil? Du skal ikke kjøre langt før du treffer rånere. Det finnes sikkert prostituerte og narkomane i området også. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ja det er nok en aldersforskjell mellom deg og de på 40?!Ellers kunne dere sikkert gått på Pub sammen eller noe sånnt.Ellers er det å melde seg inn i idrettsklubber en bra måte.Jeg blir fort kjennt med venner når jeg ser noen ikke har det bra. Da må jeg snakke med dem. Du kan jo prøve det du å, bare kjøp deg noe å drikke og sett deg på en benk på et center eller på byen. Så bare ser du litt på folka som går forbi, og så er det plutselig noen som er veldig deppa, eller som setter seg ved siden av deg. Er nok ikke så mange i samme alder?!(Offtopic: Var litt morsomt da jeg var i Fredrikstad og Halden for 2 dager siden og besøkte dama mi :b) 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg også har nettopp flyttet til Oslo. Det er vanskelig og få seg venner uten og faktisk gå på skole. uff ... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kjører en ganske heftig og strøken 940 Turbo så det er nok ikke feil! ^^ Hvordan skal jeg ta intiativet da? Noen tips der? Virkelig ikke bra på sånt Jeg hadde veldig lite kontakt med slike selv, men av og til er det forskjellige arrangementer for bilinteresserte, så kanskje du skal prøve å bli kjent med noen der. Eller du kan kjøre rundt sent på kvelden en helg og hilse når du ser noen på en parkeringsplass eller liknende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå